Hey meiden, Ik ben vanmorgen net terug van een heerlijke vakantie! We hebben de hele nacht doorgereden dus eerst ff lekker geslapen. Helaas wel op naar de 4e ronde clomid. Ik heb mn ei keurig gehad volgens persona, alleen wel weer na ongeveer 10 dagen ongi. Hoe is het met jullie meiden? Liefs Wup
Wup, fijn dat je een heeerlijke vakantie hebt gehad. ooh ik heb daar ook wel zin in hoor jammer dat je weer ongie bent geworden. helaas geen 3 maal scheeprecht he. succes de volgende ronde! liefs rachel
Hey Syb, je bent weer terug! hoe is het met je? Lekker genoten van de vakantie? Alweer 26 weken zwanger, wat gaat de tijd toch snel! Ik hoop dat ik je snel mag volgen! Liefs, Wup
Onze vakantie was heerlijk! We hebben prachtig weer gehad en zijn lekker uitgerust. Ook lekker de tijd voor elkaar gehad. Man moest afgelopen maandag alweer werken, ik heb nu nog lekker twee weekjes vrij!
ooh lekker zeg ...hier is het net anders om ....ik moet woensdag weer werken en mannetje is nog 2 weken vrij ..... maar ik moet nog 6 dagen werken verdeeld over 2 weken en dan ga ik met verlof !
Waarom mag jij zo vroeg al met verlof? vakantiedagen opgespaard of voor je gezondheid? Ben je nog steeds zo misselijk als in het begin?
ik ga met 28 weken met verlof normaal is het bij ons zo dat je met 30 weken met verlof kan tenzij je dat niet wilt .... maar ik wil dt wel , ik had ook nog heel veel vakantie staan en het is bij ons zo geregeld dat als je 2 weken vrij neemt dat je 2 weken kado krijgt ! maar lichamelijk ben ik er ook aan toe hoor ik ga steeds meer waggelen , lopen gaat me niet zo goed af dus maar door het goed te combineren met rust gaat het goed hoor.... ben de afgelopen 2 weken niet misselijk geweest maar het is ook niet meer zo erg als in het begin , dat hoop ik niet meer mee te maken
Hey, Mijn buik is wat gevoelig en geirriteerd, maar ik heb ook wat last van mijn darmen dus denk dat het daar van komt. Verder voelt het als alle andere keren. Ik heb vorige week zondag mijn eisprong gehad dus ik verwacht ongeveer woensdag ongesteld te moeten worden. We wachten af..... Ik wil er niet teveel van verwachten anders is de teleurstelling straks weer te groot.
Hoi Wup, Lang geleden he?! Over twee dagenmag je testen! Spannend hoor. Ik zou ook eigenlijk pas donderdag mogen tesetn maar muts die ik ben, heb het vandaag al gedaan. Deze was negatief helaas. Maar heb al ongikrampen en licht bruinig verlies dus zal het wel door gaan zetten! Veel succes met wachten en testen hoor! Liefs Nikkie
Hey! Balen zeg dat je alweer bruinverlies hebt! Ik heb ook al zwaar het gevoel dat ik morgen ongi ga worden en dat gevoel is tot nu toe altijd goed geweest. Vannacht wel misselijk geweest en vandaag ook af en toe maar voel me ook een beetje grieperig (keelpijn vooral eigenlijk), dus zal daar wel van komen. Ik hoop voor je dat je de volgende ronde wel een mooie posi test hebt! Liefs, Wup