Dank je pendraq! Hoe is het met jou? Denk je dat de kleine er al bijna aankomt? Weten jullie ook al wat het gaat worden? Liefs, Wup
wup waar heb je dat gezien ? ik ben vandaag ook weer tante geworden van een lief nichtje Evi genaamd !
Ik heb even in Pendraqs berichtjes gesnuffeld! Gefeliciteerd met je nichtje syb! Ik verwacht er ook 2 binnen 2 maanden Hier nog geen rood vandaag....
Zal mn banner snel aanpassen. Dank voor de felicitaties. Hoop echt dat ik hier deze week ook een van harte kwijt kan!
Heey Wup, Spannend voor je, nog 1 dagje! Ga je morgen ook testen? Succes ik zal voor je duimen! Liefs Nikkie
Nee nog niet, ik heb pas zondag een week terug mn ei gehad dus dan is donderdag nog een beetje te vroeg om te testen. Nog geen rood, maar nog steeds het gevoel dat het wel gaat komen. We wachten hier in spanning af!
Ja toch wel een beetje....heel erg Had het echt gister verwacht. Op de buikpijn na voel ik eigenlijk verder helemaal niks....zaterdag mag ik op zn vroegst testen. Manlief vind het ook verschrikkelijk spannend..zoo lief.
Ik ben echt de hele dag aan het broekloeren..haha Als ik niet ongesteld word ga ik zaterdagochtend testen. Ik heb nog een kruidvat testje liggen. Ik hoop dat ie gevoelig genoeg is! @Syb, was jou LF een beetje elke keer hetzelfde met clomid?
Omdat ik pas zondag's mn ei heb gehad (denk ik) heeft eerder testen geen zin. Al zou ik nu al heel graag willen testen hoor! De vorige 3 cyclussen had ik hele korte LF....zooo spannend hier! Had jij ook het gevoel ongesteld te meoten worden rach? Dat gevoel blijft hier gewoon hangen
@wup : ik heb de eerste maand het gevoel gehouden dat ik ongi werd , maar werd het niet ... mijn lf was de ene keer anders als de andere keer ....
Hey meiden, Omdat ik het even niet zie zitten met de hormonen hebben we besloten om een maandje pauze in te lassen. Ik heb er even genoeg van. Ik ga wel ovu-testjes doen maar even geen clomid. Vandaag is gewoon weer ff k*t. Morgen zal het vast weer beter gaan.