ik lig nu echt in en vouw, wurm ...worm...eventueel met of zonder oren of zoenen.....haha Ok ik geeft toe...heb veel te veel bacardi op....solly...Het is nu kwart voor 2, hoogste tijd!
huh.. ik zie niet in waarom ABN discrimerend is.. ?? Algemeen beschaafd nederlands,.... nope, zie geen discriminerende dingen daaraan! Zeker niet in vergelijk tot negerzoen..
waarom is abn discriminerend ik vind negerzoen ook niet discriminerend hoor hoelang (80 jaar of zo iets toch) het dat ding die naam al en ze beginnen er nou nog eens over te zeuren
Dat zou betekenen dat een dialect onbeschaafd is, vandaar die discriminatie. Het heet nu ook AN (Algemeen Nederlands), dit vind ik inderdaad een stuk beter klinken. Ik kies trouwens voor worm!
Nou.. dat is toch ook altijd zo gedacht... Dialect, niet beschaafd nederlands. Ik had ook dialect en ik moet zeggen dat ik er zo blij mee ben dat ik daar geen last meer van heb. Het is toch ook geen geluid als iemand plat rotterdams, twents, haags of weet ik wat kletst..