Goedemorgen Helaas ben ik in dec ontslagen. Ik heb toen 3 maanden ww gehad en 8 maart zou de laaste dag zijn.. Mijn verbazing dat ik toch over maart wel een inkomstenformulier moest invullen? En wanneer krijg je na de laaste ww dag vakantiegeld uitbetaalt? Mvg
Beste vraagsteller, Wat vervelend voor je dat je je baan bent kwijtgeraakt. Je wilt nu weten waarom je nog een inkomstenopgave over de maand maart moet invullen omdat je WW gestopt is. Daarnaast wil je weten wanneer het vakantiegeld wordt overgemaakt als de WW stopt. Wij betalen je WW na afloop van elke kalendermaand. Eindigt je WW op een moment in de maand (voor jou 8 maart)? Dan geef je voor de laatste keer je inkomsten door op de eerste van de volgende maand (voor jou vanaf 1 april). Als je WW stopt, betalen we het vakantiegeld zo snel mogelijk na de laatste betaling. Actuele informatie over het doorgeven van de inkomsten vind je hier: bit.ly/1vP0n0o Ik wens je veel succes met het vinden van een nieuwe baan. Petra UWV Webcare Team