Ik hoor net dat mijn nichtje mama geworden is van een kindje dat bij geboorte gezond leek te zijn en sinds twee weken opeens helemaal niet gezond is en waarschijnlijk geen één jaar zal worden. Vreselijk onmenselijk... Kent iemand misschien een mooi gedichtje lom troost te bieden bij zoiets ondraaglijks?
Heb zo geen gedichtje, maar wilde je even zeggen dat ik het verschrikkelijk vind! Voor zowel het kindje, d'r ouders en de rest van de familie, vrienden en omgeving. Ik hoop van harte dat het niet zo is, en het kindje toch een lang en gezond leven tegemoet gaat! Sterkte!
ik heb ook geen gedichtje alleen heel veel sterkte en hoe moeilijk ook probeer mooie momenten te maken met de kleine en hoe moeilijk ook probeer te genieten van de korte tijd die jullie rest vreselijk echt sorry geen woorden
Ik heb ook geen gedichtje meid, maar kon dit topic niet verlaten zonder reactie. Wat afschuwelijk dit. Ik wil jullie heel erg veel sterkte toe wensen. Dikke knuffel, hopelijk hebben ze het mis en is je achternichtje toch een mooi, gezond lang leven gegund!
Bedankt voor de reacties. Ik vind het ook zo rot voor de ouders, mijn tante en iedereen. Misschien ook wel logisch dat hier geen gedichtje voor is, want er zijn toch ook eigenlijk geen woorden voor... Ik moet wel zeggen dat het contact aardig verwaterd is. Maar ik wil wel graag een kaart sturen. Mijn man zegt dat een kaart ze ook niet helpt en hij er in zo'n situatie niet op zou zitten te wachten. Maar naar mijn mening kun je nooit genoeg blijk van medeleven krijgen, toch?
Ik zou het ook heel prettig vinden om een kaartje te krijgen. Ook al veranderd dat niks aan de situatie, zo laat je wel je blijk van medeleven zien en ik denk dat je nicht het ook zeer op prijs zal stellen.
Ook ik heb geen gedichtje, maar ik wil jullie allemaal in de familie, vrienden, kennissen etc héél veel sterkte wensen! Wat vreselijk!
moeilijk moeilijk moeilijk... Ik zou zeker wél een kaartje sturen! Misschien het gedicht; waarom zijn er zoveel vragen waarom is er zoveel pijn waarom zijn er zoveel dingen die niet te begrijpen zijn
Bedankt voor de reacties. Ik vind het gedichtje Kijk naar voren kijk niet om vecht, wees sterk je weet waarom Wel heel passend. Bedankt.
Ik kan je niet helpen aan een gedichtje, wel wil ik je ontzettend veel sterkte wensen! Het is niet eerlijk......
graag gedaan tis soms heel moeilijk en persoonlijk de juiste tekst te schrijven! ook sterkte voor jullie, het komt stiekem dichtbij nu
ik heb geen gedicht maar wilde familie en je nicht en kindje onwijs veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd mijn vriendin is haar kindje verloren met 15 maanden wegens een ernstige spierziekte vreselijk verdrietig en pijnelijk
ik zou zeker een kaartje sturen, het is toch super om te zien dat mensen aan je denken... Veel sterkte
Jullie kleine meisje, zo bijzonder, zo blij, met dit grote wonder. Dan, een donderslag, heel slecht nieuws gebracht, gevoel van verdriet, van diepe onmacht. Waarom zìj? Een antwoord krijgen jullie niet, maar ik wil dat jullie weten dat ik deel in dit inmense verdriet... Heel erg veel sterkte