Gaan jullie kerstkaarten sturen? Ik zit echt te twijfelen, tot nu toe was ik erg enthousiast met leuke kerstkaarten drukken met foto's er op, maar ik heb het idee dat dat een beetje over-done begint te worden... (en niemand daar meer op zit te wachten )... dus ik ben benieuwd, sturen jullie nog kerstkaarten? Ik zit te denken om alleen nog naar ouders, oma's (opa's hebben wij niet meer) en misschien nog 1 of 2 mensen zonder internet... en dan rond kerst een leuke kerstwens op Facebook... of is dat weer heel onpersoonlijk?!
Nee ik stop ermee.. Al die postzegels kosten ja handen vol met geld want 50 kaarten zijn ze verstuurd. Alleen de mensen die op onze verjaardag komen of voor kerst zien geven we persoonlijk een kaart
Ik stuur naar iedereen waar ik vorig jaar ook van kreeg een kerstkaart. Naaste fam en beste vrienden een foto kaart. Voor de rest wens op fb of whats app.
Nee we vinden er niks aan, vinden het ook niks om eentje te krijgen omdat we ons dan verplicht voelen eentje terug te sturen
Nee, vorig jaar besloten niet meer te doen en dat beviel me prima. Vind het zonde van mijn geld. Zal hooguit per mail een kaart sturen, maar dat is ook het enige.
Wij doen het precies zoals jij nu bedacht hebt ts. We sturen een kaart met foto van de kleinkinderen naar onze eigen ouders en broers, naar mijn oma's en naar de peter en meter van mijn man. In ieder geval mijn oma's zitten nog wel te wachten op foto's van hun achterkleinzoons. Maar ik stuur hun ook regelmatig bij andere gelegenheden een fotokaart. Zij zijn er oprecht blij mee en dan is het met echt wel de tijd en moeite waard die ik er in steek om een leuke foto te maken, bewerken etc. Maar voor de meeste anderen vind ik het zonde van het geld eigenlijk. We hebben nu nog wel een flinke stapel kerstkaarten liggen van voorgaande jaren. Die maken we nog wel op voor verdere familie en vrienden. Maar daarna ben ik er ook wel klaar mee. Zonde van het geld en het papier. De foto die ik gebruik voor de foto-kerstkaart gebruik ik wel om een digitale groet te sturen.
ik ook wel probeer ik zoveel mogelijk kaarten per fiets te bezorgen of af te geven als we er toch (in de buurt) zijn, om postzegels te besparen.
Oh echt? Tof En wij doen niet aan kaarten. Net als mam1991 kost het best veel geld en het heeft voor mij geen toegevoegde waarde. Ik kreeg kaarten van mensen die ik nooit spreek en zie. Waarom zou ik daar een kaart naar sturen als we elkaar in het dagelijks leven ook niet spreken? Ik koop er liever iets anders van
Ja gaaf he dat je een kaart krijgt van ons we hebben nog stuk of 40 in de kast liggen was nog over van vorig jaar haha.