sturen jullie kerstkaarten?

Discussion in 'De lounge' started by mausi, Nov 26, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mausi

mausi Fanatiek lid

Jul 22, 2009
    2,750
    646
    113
    Gelderland
    Gaan jullie kerstkaarten sturen? Ik zit echt te twijfelen, tot nu toe was ik erg enthousiast met leuke kerstkaarten drukken met foto's er op, maar ik heb het idee dat dat een beetje over-done begint te worden... (en niemand daar meer op zit te wachten :p:))... dus ik ben benieuwd, sturen jullie nog kerstkaarten? Ik zit te denken om alleen nog naar ouders, oma's (opa's hebben wij niet meer) en misschien nog 1 of 2 mensen zonder internet... en dan rond kerst een leuke kerstwens op Facebook... of is dat weer heel onpersoonlijk?!

2. MamaR

MamaR Fanatiek lid

Jul 4, 2010
    3,420
    17
    38
    Ja, ik stuur ieder jaar kerstkaarten... Vind het ook leuk om kaarten te ontvangen!

3. Tommo

Tommo Fanatiek lid

Jul 3, 2013
    1,741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Nee, nooit gedaan ook.

4. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Nee, al jaren niet meer. Ik vind het onzin en geef m'n geld liever ergens anders aan uit :)

5. mam1991

mam1991 VIP lid

Jan 17, 2013
    10,071
    2,096
    113
    Nee ik stop ermee.. Al die postzegels kosten ja handen vol met geld want 50 kaarten zijn ze verstuurd. Alleen de mensen die op onze verjaardag komen of voor kerst zien geven we persoonlijk een kaart

6. wendy339

wendy339 VIP lid

Oct 27, 2010
    9,739
    1,060
    113
    Ik stuur naar iedereen waar ik vorig jaar ook van kreeg een kerstkaart. Naaste fam en beste vrienden een foto kaart. Voor de rest wens op fb of whats app.

7. sydneys

sydneys Niet meer actief

Nee we vinden er niks aan, vinden het ook niks om eentje te krijgen omdat we ons dan verplicht voelen eentje terug te sturen

8. Sunbeam

Sunbeam Niet meer actief

Precies dit.

9. noid

noid Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,245
    0
    36
    Tilburg
    Elk jaar. Alleen dit jaar niet, beetje te om geboortekaartjes en kerstkaarten te sturen...

10. Summer sun

Summer sun Bekend lid

Dec 14, 2013
    570
    1
    0
    Ik vind het altijd wel leuk om kerstkaarten te sturen en ook om te krijgen

11. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    4,760
    0
    0
    Nee, vorig jaar besloten niet meer te doen en dat beviel me prima. Vind het zonde van mijn geld. Zal hooguit per mail een kaart sturen, maar dat is ook het enige.

12. mamsam

mamsam Bekend lid

Mar 25, 2013
    649
    0
    0
    NULL
    NULL
    precies dit noid :p

13. LiveLaughLove

LiveLaughLove Niet meer actief

14. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,797
    19,016
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Wij doen het precies zoals jij nu bedacht hebt ts. We sturen een kaart met foto van de kleinkinderen naar onze eigen ouders en broers, naar mijn oma's en naar de peter en meter van mijn man. In ieder geval mijn oma's zitten nog wel te wachten op foto's van hun achterkleinzoons. :) Maar ik stuur hun ook regelmatig bij andere gelegenheden een fotokaart. Zij zijn er oprecht blij mee en dan is het met echt wel de tijd en moeite waard die ik er in steek om een leuke foto te maken, bewerken etc. Maar voor de meeste anderen vind ik het zonde van het geld eigenlijk.
    We hebben nu nog wel een flinke stapel kerstkaarten liggen van voorgaande jaren. Die maken we nog wel op voor verdere familie en vrienden. Maar daarna ben ik er ook wel klaar mee. Zonde van het geld en het papier. De foto die ik gebruik voor de foto-kerstkaart gebruik ik wel om een digitale groet te sturen.

15. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik ook :) wel probeer ik zoveel mogelijk kaarten per fiets te bezorgen of af te geven als we er toch (in de buurt) zijn, om postzegels te besparen.

16. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Oh echt?:D Tof:p

En wij doen niet aan kaarten. Net als mam1991 kost het best veel geld en het heeft voor mij geen toegevoegde waarde. Ik kreeg kaarten van mensen die ik nooit spreek en zie. Waarom zou ik daar een kaart naar sturen als we elkaar in het dagelijks leven ook niet spreken?

Ik koop er liever iets anders van:)

17. MamaR

MamaR Fanatiek lid

Jul 4, 2010
    3,420
    17
    38

Dus ik krijg geen kerstkaart van jou?😭

18. Tweedeopkomst

Tweedeopkomst Niet meer actief

19. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Ja! Vind het ook leuk om te krijgen :)

20. mam1991

mam1991 VIP lid

Jan 17, 2013
    10,071
    2,096
    113
    Ja gaaf he dat je een kaart krijgt van ons :D we hebben nog stuk of 40 in de kast liggen :p was nog over van vorig jaar haha.

Share This Page