Gratis af te halen....*man met humeur* hihi

Discussion in 'De lounge' started by piri piri, Feb 13, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. piri piri

piri piri Fanatiek lid

Sep 29, 2011
    1,769
    1
    0
    Man met humeur....:D:x:)

Grrr heb t even helemaal gehad...
    Ik heb niet zo heel veel te besteden en momenteel hebben we veel kosten ivm kinderkamer enzo. Nu had ik toch wat appart kunnen leggen en dingen goed kunnen verkopen via marktplaats...
    Nou wilde manlief laatst een dagje wat leuks doen met een vriend en heb ik hem 50 euro meegegeven om er een leuke dag van te maken, gewoon als soort van cadeautje, doet hij ook wel eens bij mij en ik kon t nu eindelijk eens terug doen, 50 euro is voor mij veel geld.
    Toen ik vanmorgen vroeg of hij er nog wat leuks mee had gedaan, kwam de aap uit de mouw, hij had er boodschappen oid van gehaald, wist ie niet meer... ipv die dag karten. Was toch ook nuttig zei hij :$... dus ik moest huilen omdat ik dat zonde vond, en t voor iets voor hem zelf had bedoeld. word ie pissig....hij moest t toch zelf weten, ja tuurlijk maar als ik een luchtje had gekoch van 50 euro had hij t dan ook verkoch via marktplaats om er boodschappen van de kopen ?:(....
    Ik voel me verdrietig en hij is pissig...
    Lekker begin van de week.... ( ik houd helemaal niet van ruzie) ....
    (Is ie net naar de bank gereden om 50 euro te pinnen, dan heb ik niets meer te zeuren....is dit mannenlogica ?:$)

Zo hehe. misschien lucht t dan nu op...:(

2. Angel78

Angel78 VIP lid

Jul 18, 2011
    5,883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    Uhm toch lief van hem meis dat ie er boodschappen van heeft gehaald? Das nuttiger dan karten, zeker als het geld niet voor het oprapen ligt, dus ik geef hem in deze gelijk :p

3. demaco

demaco Fanatiek lid

Nov 1, 2011
    1,426
    0
    0
    Tja, liever dit dan dat hij zou gaan karten van het boodschappen geld. Ik begrijp je punt, maar zie niet echt een probleem erin.

4. mimi83

mimi83 Niet meer actief

ja nu die 50 euro halen is mannen logica, hier ben ik altijd degene die met geld voor iets leuk maar gewoon boodschappen e.d. doet is veel nuttiger.

5. me83

me83 Niet meer actief

ik snap dat je hem een leuke dag wilde geven.. maar miss vond hij het zelf ook fijner om er boodschapjes van te doen omdat ie liever samen iets leuks wil doen? als jij bezuinigd doet hij met je mee.. dus ik vind het eigelijk wel lief:)

6. Sisa

Sisa VIP lid

Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    Nou als je niet veel te besteden hebt kun je beter 50 euro uitgeven aan boodschappen dan aan het karten of ben ik nou gek :(
    Vind het eigenlijk nogal overdreven... sorry.

7. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    Dat was ook het eerste waar ik aan dacht.. Als je echt zo krap zit moet je juist blij zijn dat hij er boodschappen van haalt.. maar wat heeft hij dan die dag gedaan? Als hij niet heeft gekart?

8. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ik snap je wel want jij gaf hem die 50 euro om iets leuks voor zichzelf mee te doen. boodschappen is nuttig maar daar was dat geld niet voor bedoeld.

wees niet boos op hem, hij bedoelde het goed

9. Eerised90

Eerised90 VIP lid

Ik vind het juist lief dat hij er boodschappen van heeft gehaald ipv het uitgeven aan een beetje karten.
    Toch nuttiger als dat vind ik..

Maarja :)

10. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

Jun 10, 2011
    2,670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Wees maar blij...

Als ik die van mij 50 euro geef voor boodschappen dat komt ie met een brood terug en de rest heeft hij gebruikt voor iets leuks voor zichzelf:x:x

nee ik zou hier zeker niet boos om worden....
    Als hij het nou had vergokt of zo ipv iets leuks te doen ok...maar nu deed hij toch iets heel nuttigs met het geld??

En stiekem denk ik...
    Dat hij geen boodschappen heeft gedaan maar een mooi valentijnskado voor je heeft gekocht;)
    en dit graag geheim wil houden voor je:)

11. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Snap het niet, denk eerder dat het aan jou ligt.

12. Josephine76

Josephine76 Actief lid

Aug 31, 2011
    376
    0
    0
    Webdesign en tatoeëren
    Groningen
    Ik vind het juist wel lief van hem dat hij iets voor jullie samen heeft gehaald, wat ook vrij noodzakelijk is, boodschappen.

Nu snap ik jouw punt wel, je wilde graag iets terugdoen, maar doe dat anders op een later moment, als alles voor de kinderkamer klaar is. :)

13. piri piri

piri piri Fanatiek lid

Sep 29, 2011
    1,769
    1
    0
    Hij is wel wezen karten maar t bleek graits te zijn.

Tuurlijk vind ik t lief dat hij boodschappen heeft gedaan, maar die hadden we anders ook wel kunnen doen.
    Ondanks dat ik weinig te besteden heb, lukt het me toch om soms kleine beetje appart te leggen, dat kan hij ook...athans, finacieel gezien. maar hij doet t niet...hij is een moeilijke spaarder.
    Ik heb pas mijn paard verkocht, en dat geld had ik appart gezet voor de uitzet, en moest hij ineens lenen voor vanalles en nog wat....
    t potje is nu nog leeg......op die 50 euro van net na dan...:(..
    Hij is echt heel lief maar soms....( ik vind t zo zonde van t behang...anders had ik m erachter geplakt.):D

14. Sisa

Sisa VIP lid

Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    Aha, nou je uitleg is redelijk duidelijk.

Ach, mannen zijn mannen, die denken nou eenmaal héél anders dan vrouwen...

15. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

Jun 10, 2011
    2,670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Maar leven jullie dan met
    jouw geld, mijn geld???

16. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ja bij jullie ook al alles apart?

17. firefly

firefly Fanatiek lid

Jan 29, 2010
    1,845
    1
    38
    Zou het juist super schattig vinden als hij liever voor ons een boodschap doet ipv te gaan karten.
    Snap jou punt ook wel.. Het geld was voor hem bedoeld. Maar zou er niet te boos over doen. Als hij er mee zouzijn gaan gokken zou het erger zijn..
    En idd, dat hij nu is gaan pinnen is zeker mannenlogica..

18. piri piri

piri piri Fanatiek lid

Sep 29, 2011
    1,769
    1
    0
    Haha, nee hoor, dan zou t zijn, wat van jou is is van mij, en wat va mij is blijf je af...:D
    Alles op grote hoop hiero, maar bijv. t geld van mijn paard, heb ik in spaarpotje gedaan voor de uitzet, dus niet voor mezelf oid.
    Maar onze inkomens komen wel op ieder een eigen rekening, dus als ik de mogelijkheid heb, bijv. als zorgverzekering declaraties terugstort, stort ik niet alles op gezamelijke rekening, dan probeer ik iets te sparen. Of dingetjes verkopen op marktplaats.
    Zo doet manlief t ook en t werkt al jaren. En is ook de enige manier om elkaar soms een kleinigheidje te geven. Vind t niet zo leuk om bijv een kadootje te kopen van onze samen rekening.

Nou was ik dus vanmiddag een valentijns kleinigheidje kopen...maar de wil is even helemaal weg....:)...

19. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

Jun 10, 2011
    2,670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Oh ok haha helemaal duidelijk:D
    maar ik hoor het hier de laatste tijd zoveel..dat de vrouw bijv geld moet vragen om boodschappen te kunnen doen:(:(:(

20. MvS

MvS VIP lid

Oct 19, 2008
    5,563
    1
    36
    Tja, alleen al die 2 dikgedrukte dingen zouden mij ook erg verdrietig maken, hoor... Niet eens boos (en volgens mij ben jij dat ook niet geweest als ik het zo lees). Als hij nou nog bewust had bedacht nadat het karten gratis bleek: 'goh, ik ga boodschappen halen van dat geld - scheelt weer!" dan zou ik alle dames hier groot gelijk geven, maar 50 euro mee krijgen voor iets specifieks en dan eigenlijk niet eens meer weten wat je ermee gedaan hebt...? Vind ik ook raar.

Share This Page