Hallo Dames, Afgelopen dinsdag heb ik mijn leo operatie gehad. Alles zag er goed uit, en ik heb nergens last van. Ik vroeg me af wanneer ik nu een eisprong kan verwachten, als hij überhaupt komt natuurlijk. Gisteren dacht ik ongesteld te worden, toen had ik een heel klein beetje bruin verlies. Maar nu net dacht ik rekbaar slijm te hebben... Ben ik dan te laat? Want we mogen eigenlijk pas na een week vrijen...en we hebben het dus al even niet gedaan.
Mijn verhaal na de leo is helaas niet positief.. Mijn lichaam deed niks uit zichzelf. Na vier maanden ben ik weer gestart met Clomid, daar reageerde ik goed op! Ik ging alleen wel snel achteruit en zat al na een paar rondes op de hoogste dosis. De rest van het verloop is te zien aan mijn handtekening. Maar er zijn heel veel positieve verhalen hoor! De meiden waar ik toen mee schreef, die ook de leo hebben gehad, zijn allemaal zwanger geworden! Zie link http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/465840-leo-behandeling-new-post.html
Ja daar ben ik dus ook heel bang voor...Volgens mij is de kans klein dat je natuurlijk zwanger raakt zonder hormonen...Wat vervelend dat het nog steeds niet is gelukt en dat je ondanks de goede dosis clomid niet zwanger bent geraakt.