Lady's, Lady's Ik heb een probleempje waar ik zelf niet meer uit kom. Ik heb sinds een tijdje de Corel Paint Shop Pro Photo 12 op mijn pc staan, helemaal happy, helemaal blij. Maar ik krijg mijn filters niet toegevoegd. In mijn oude Psp 8 lukte mij dat gewoon.. alleen dat was de engelse versie en mijn photo shop is nederlands en ben dus de weg een beetje kwijt Ik heb namelijk voor HDR fotografie filters gedownload om deze foto's tot zijn recht te krijgen.. Dus wie oh wie kan mij vertellen waar ik deze moet plaatsen? Eventuele printscreentjes zou wel makkelijk zijn.
je moet bepaalde ddl bestanden installeren even naar je ff naar documenten gaan daar zoek je op mypspfiles dan moet je kijken of je een mapje insteekfilters heb staan anders een mapje maken en je filter daar in plaatsen dan in paintshop naar voorkeuren en daar kan je hem toevoegen
Oke, maar is het ook erg dat al die andere mapjes leeg zijn?? daarom had ik daar niks geplaatst. Wel zag ik dat ik verkeerde filters had gedownload dus zal op zoek gaan naar DDL filters.
Heb al wat gevonden en hoe het moet, je moet ook nog wat in je Windows/system32 zetten... dll en filtersuitleg
het was al klaar.. alleen vertellen ze er niet bij als je de filters hebt aangevinkt, je eerst psp weer moet afsluiten....
je moest klooien met dll bestanden zeker. dat mag mijn vriend hier altijd doen. wordt altijd zo chaggie van die filters en die fonts. want die moeten weer buiten psp om.
Nou ik heb hier een linkje gepost. Daar zit een mapje in voor de DDL in je windows/system32 Die plaatst je daar tussen, dan wordt het automatisch omgezet en hoef je met de filters geen rekening te houden met welke bestand type's het zijn. En dan moet je een mapje aanmaken in my sps files ( zoals sweetlady al zei) Dan moet je psp openen, dan bij bestand en invoegen en etc en dan moet je die mapjes die in de mapje insteekfilters staan, aanvinken en activeren, dan afsluiten en dan weer opstarten en ze staat er tussen had een punthoofd gisteren hahahahaha
Ja ik heb even verder gekeken.. nu is het wel zo, nu ik die pokke filters erin heb gekregen, kan nu de rest ook uitgebreid worden dus na mijn speurtocht ben ik veeeeel wijzer geworden hoe deze nieuwe nu werkt