Hallo meiden, Sinds kort hebben wij weer een Etos in onze woonplaats. Nu ben ik daar geweest van het weekend en kreeg ik een spaarkaart en zegeltjes van ´Super Baby´. Wie weet waar die voor zijn?^ Had er in de winkel verder geen aandacht aan besteed en ze gewoon aangepakt, maar ben nu toch wel nieuwsgierig
bij elke 5 euro aan babyartikelen krijg je een zegel (met uitzondering van zuigelingenvoeding) bij een volle kaart van 15 zegels krijg je of 2.50 korting of je mag kiezen uit gratis productie die op het kaartje staan (gemiddelde waarde 5 euro)
Hoe werkt dat dan? Want ze heeft een stempel gezet op die spaarkaart (bij besteding van elke 10 euro een stempel zag ik net) en ik kreeg 2 zegels los erbij.... Hoe moet ik dat nu zien dan? Kan ik die zegels op die kaart plakken?
Nou een stempel zegt mij niks en is vast een eigen aktie van het filiaal (ik werk bij etos namelijk) De gewone babyzegelaktie vanuit Etos zelf is zoals ik hierboven bescheef en die zegeltjes plak je idd op de kaart. Op de babyzegelkaart zetten ze wel een stempel van het filiaal ,maar dat horen ze bij inname van de babyzegelkaart te doen. Die stempelaktie bij 10 euro is vast een eigen aktie. op www.etos.nl kan je zien hoe zo'n echte spaarkaart eruit ziet. als je die hebt ,is dat de landelijke aktiekaart en daar plak je gewoon die zegels op. Hoop dat mijn verhaal nog een beetje duidelijk in elkaar hangt
Oke dankjewel voor je uitleg! Ik snap hem Ik zal eens even op de site kijken of de kaart overeen komt!
oh wat leuk.. ik wist ook niet wat je ermee kon eigenlijk.. ook maar eens zo'n kaart ophalen dan.. is altijd mooi meegenomen toch..
Ik heb een spaarkaart waar nog 6 zegels ofzo op moeten. Deze krijg ik niet meer vol voor het einde van het jaar. Kan ik dan met deze kaart volgend jaar Deze producten gelden namelijk tot 31 december 2008.
ik ben overigens wel benieuwd naar de nieuwe producten . Ik ga ook liever naar de etos. Ik had m'n luierbonnetje ook daar in willen leveren (vanwege de zegeltjes) maar helaas vergeten: Gisteren m'n pakken gehaald bij de drogist van Bas van der heijden..
die cadeautjes die je tot nu toe kon krijgen, heb ik nog niets aan gehad. maar heb nog wel 2 zegels liggen, iemand interesse?
Jammer dat je er geen luiers meer op kan krijgen. Ik leverde altijd 2 boekjes in voor een pak luiers. Nu ga ik maar voor de korting...