Ik snap er niks meer van

Discussie in 'Stel je vraag aan het UWV webcareteam' gestart door MissT, 26 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissT

MissT Niet meer actief

Goedemorgen,

Aangezien het UWV zelf geen algemeen emailadres heeft, doe ik het even via deze weg.

Ik loop al een hele tijd in de ziektewet (na de geboorte van mijn dochtertje in 2010).
    Ben al een paar keer op controle geweest op het kantoor in Leiden, en daar contact gehad met de bedrijfsarts.
    Hij had mij verteld om voortaan telefonisch contact te houden omdat het voor mij nogal moeilijk is daar te komen.
    Nu heb ik in mei een formulier ingevuld dat ik mijn 2e kindje verwacht, en verder helemaal niets meer gehoord.
    Nu kreeg ik gister ineens een brief dat ik mij moet melden (bij dezelfde arts met wie ik de telefonische afspraak heb gemaakt)
    Ik snap er niets van. Ik had net dus gebeld en krijg de arts met wie ik de afspraken had, niet aan de lijn. Ze wilde mij niet doorverbinden en ik moest maar komen.
    Ik vind het allemaal heel erg raar, om met mijn 30 weken zwangerschap, de erge klachten die ik heb, en een dochtertje van 1,5 jaar te komen.

2. UWV

UWV VIP lid
    Medewerker

Beste MissT,

Je geeft aan dat je bent uitgenodigd om op het spreekuur bij de verzekeringsarts te komen.
    Tot nu toe had je met de arts de afspraak dat je telefonisch contact zou houden.

De wijziging die je hebt ingestuurd kan een reden zijn waarom de arts je uitnodigt voor het spreekuur.
    Dit is een normale procedure.

Ik adviseer je om op het spreekuur te verschijnen.
    Is het vervoer naar het spreekuur toe een probleem?
    Neem dan even contact op met UWV om hiervoor een oplossing te bespreken.
    Je kunt iemand meenemen naar het gesprek met de verzekeringsarts als je dat prettig vindt.

Actuele informatie over het spreekuur vind je hier.

Ik wens je een voorspoedige zwangerschap.

Met vriendelijke groet,

Ella
    UWV Webcare Team
    www.uwv.nl/webcare

Deel Deze Pagina