Ik vroeg me af hoelang ik bevallingsverlof heb als ik later dan 40 weken beval. Ik ben 4 weken op voorhand gestopt, en zou dus met een bevalling op de uitgerekende datum 12 weken verlof hebben na de bevalling. dus: 4 weken zw. verlof + 12 weken bevallingsverlof = 16 Stel dat ik bijv. 2 weken overtijd loop, hoeveel weken heb ik dan nog over? 4 + 2 weken overtijd + 12 = 18 of 4 + 2 weken overtijd + 10 = 16 op internet lees ik alleen rekenvoorbeelden van wanneer je met 6 weken op voorhand stopt. dus kortom: wanneer ik 4 weken op voorhand ben gestopt, en overtijd loop, gaan de dagen die ik overtijd loop van het aantal weken af die ik na de bevalling krijg? ik hoop dat mijn vraag een beetje duidelijk is
hoi! Een uurtje na het posten van mijn vraag zijn mijn vliezen gebroken en ben ik bevallen van een gezonde dochter. Mijn vraag is hierbij dus overbodig geworden
Beste lieselot84, Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter ! Webcare sluit de vraag/post bij deze af. René UWV Webcare Team www.uwv.nl/webcare