Ha meiden, Sinds 2 weken ongeveer worden er bij mij steeds worden in het blauw of groen onderstreept, dikgedrukt, dubbel onderstreept, enz.. Hebben jullie hier misschien ook last van en misschien iemand enig idee wat dit kan zijn? Als ik over de groene woorden heen ga met mijn muis, krijg ik zo'n laad rondje te zien die even draait en weer weggaat en als ik over de blauwe woorden heen ga krijg ik allemaal site's te zien die met dat woord te maken hebben. Zéér irritant dus! Ik hoop dat iemand weet hoe ik hier weer vanaf kom!
Hier op ZP gebeurt dat ook als je bijvoorbeeld het woord Wehkamp intoetst. Dat is gewoon reclame wat automatisch gebeurt. Dat zijn inkomsten voor (in dit geval) ZP. Uitschakelen kan met een goede adblokker
Dat weet ik, maar dat is het dus niet! Ik krijg allemaal woorden groen en blauw gekleurd en onderstreept. dikgedrukt, dubbelonderstreept, enz... Soms als ik er op klik krijg ik een wit venster met alleen een rare code. Zal eens kijke of ik die hier kan posten zo.
Dan heb je dus adware op je pc zitten. Kwestie van je pc opschonen met een anti adware/spyware progje. Vaak kun je ook op de naam van de adware googlen en dan vindt je hoogstwaarschijnlijk diverse fora waar hetzelfde probleem wordt aangekaart en een oplossing gegeven. Kijk ook even in je lijst met software of daar iets tussen staat dat je niet kent.
Marnatman: Het woordje 'een' voor adblocker stond bij jou dus onderstreept en toen kreeg ik deze bovenstaande code...
Dat zijn zogenaamde 'text enhance' programma's. Duikt de laatste tijd vaak op, deze programma's maken automatisch linkjes op willekeurige websites (vaak bij woorden als 'prijs', 'aanbieding' etc). https://www.google.nl/#hl=nl&gs_nf=1&cp=8&gs_id=t&xhr=t&q=remove+text+enhance&pf=p&safe=off&output=search&sclient=psy-ab&oq=remove+t&gs_l=&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_cp.r_qf.,cf.osb&fp=b903fdd156455647&biw=1680&bih=949
Ja, precies! Maar hoe kom ik daar weer vanaf? Ik gooi regelmatig de Ccleaner eroverheen, maar dat maakt dus niets uit.
Hier ook Avast aangezet om te scannen. Krijg ook constant bij elke site die ik open "kwaadwillige url geblokkeerd" op m'n scherm, vreselijk irritant!
Ik heb het een tijdje geleden ook gehad. Ik gebruik Firefox, en bij mij moest ik een bepaalde 'Add-on/extensie' uitschakelen. (bestand/extra(?) -Add ons - Extensies - (of plug-ins?) ) ik weet het niet meer precies zeker, maar via die weg kon ik text enhance uitschakelen, en toen was het weg! Al je er toch niet uitkomt, even googelen, daar staat vast ergens de juiste oplossing Het is idd zeer irritant!!!
Ik had er ook last van maar het is nu succesvol verwijderd! Gegoogled,kwam ik op pc forum,daar las dat ik het programma I want this moest verwijderen en nu is het dus weg!