Aan de ene kant een enorme opluchting maar aan de andere kant zit ik vast nog lang aan mijn werk vast. Ik ben in maart van dit jaar van werkgever veranderd en dacht dat het onder andere aan mijn vorige werkgever lag dat ik het niet leuk vind. Moet nu toch toegeven dat ik het werk gewoon niet leuk vind. Ben niet happy Helaas heb ik nog een studieschuld van 5.500 en een leaseauto (ben ik volgend jaar juli vanaf en dan is me studieschuld 3.000 ). Maarja wat moet ik dan doen? Geen idee wat ik leuk vind. Ik doe dit werk omdat ik het kan! Maarja moet ik me laten omscholen?? En wat als ik dat ook niet leuk vind? Of zijn dit toch de zwangerschapshormonen? Pfffff weet gewoon niet meer wat ik moet doen/wil
Tonneke, bij mij waren het zwangerschapshormonen Ik had het ook ineens helemala in mijn bol, ik wilde een andere baan of iets voor mezelf beginnen of weer naar school blabla... Bij allebei de zwangerschappen heb ik het gehad trouwens Mijn advies: Werk tot je verlof, geniet van je verlof en ga er pas weer over nadenken als je beeb er is Ik had de haren uit mijn hoofd getrokken van spijt als ik deze baan had opgezegd Dus denk er echt goed over na hoor, want hormonen zijn rare dingen
Ja had inderdaad bij mijn vorige zwangerschap ook al deze gevoelens. Deze werden wel minder inderdaad....Gekke dingen hormonen
Ik heb precies hetzelfde! 1 feb van baan gewisseld, maar denk de hele tijd: is dit het nou??? ik zeg ook steeds tegen mezelf: even volhouden en na mijn verlof denk ik pas verder...maar dat duurt zo lang he?
Ja haha ben net zwanger. Maar denk toch echt dat ik het werk niet leuk vind. Het interreseert me gewoon niet en ga met tegenzin naar me werk...vind het zo lastig omdat je toch geld nodig hebt. Het liefst stop ik vandaag nog.
ik heb het ook gehad ook had ik in ene helemaal geen zin meer om te werken.. nu gaat dat een stuk beter
Is het niet zo dat je het nu minder leuk vindt omdat je met je zwangerschap en verlof in je hoofd zit? Ik kan me voorstellen dat je je nu veel minder geeft aan je werk, toch wat meer gereserveerd bent. Omdat je toeleeft naar dat moment van bevallen en het feit dat je er een tijdje tussenuit bent. Kun je trouwens je schulden niet versneld aflossen (je bent toch accountant? ik dacht dat die heel veel geld verdienen? )? En misschien is het beter om het in ieder geval even uit te zingen tot na je verlof en dan verder te kijken. Omscholen kan altijd nog, al is dat wel zonde van je jarenlange studie die je als accountant heb moeten doorlopen. Maar je werk leuk vinden, zou ik uiteindelijk wel belangrijker vinden.
Hahaha ja accountants verdienen veel, maar dan wel afgestudeerde en dan in een hoge functie. Nou heb ik wel mijn theorie studie afgerond maar praktijk nog niet en zit ook nog niet in de hoogste functie dus dat ik veel verdien valt echt reuze tegen. Vriendin die juf is verdient evenveel hoor haha. Ja wacht wel tot na me verlof want volgens mij neemt niemand een zwangere in dienst en wacht tot me lease auto contract afloopt anders moet ik hem overkopen