Hallo, Ik ben nu 16 weken zwanger en ik werk gemiddeld 30 uur per weer met een 0 uren contract. Nu heb ik sinds zaterdag ontzettend veel last van mijn bekken. Maandag heb ik gewerkt en kon de dinsdag ena bijna niet lopen. Ik werk in een schoenenwinkel dus mijn dag bestaat uit veel staan, bukken en traplopen en ik ben bang dat ik het niet ga halen tot 34 weken als ik nu al zoveel last heb. Ze hebben ook op mijn werk geen vervangend werk wat ik wel eventueel zou kunnen doen. Ik weet nou echt niet wat ik moet doen en ik zou heel erg graag willen weten wat mijn opties zijn en hoe het nu verder moet. Ik ben al naar de fysio geweest en die zei ook tegen mij dat het niet goed zat.
Beste cjsb, Wat vervelend dat je zo'n last hebt van jouw bekken. Wanneer het door je zwangerschapsklachten onmogelijk wordt om te werken dan meld je je ziek bij je werkgever. Dan kan je werkgever voor jou een Ziektewet-uitkering aanvragen. Actuele informatie vind je hier. We wensen je veel sterkte met je klachten. Met vriendelijke groet, Marleen [FONT="]UWV Webcare Team[/FONT]