wwhhhaaaa wat is die jeuk !

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door happymama, 27 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happymama

happymama Niet meer actief

hallo hallo
    heb ontzettende jeuk aan mijn buik en het is net of het aan de binnen kant jeukt en pikt. af en toe ook een beetje kramp in de onderbuik en mijn onder rug maar niet steeds .
    wat is t of heeft iemand dit ook van jullie ?! :(

2. fempje

fempje Bekend lid

27 sep 2006
    504
    0
    0
    hallo lisa

ik wil je niet al te blij maken want het hoefd niks te betekenen,maar dat had ik ook in het begin van de zwangerschap,het leke wel een stel mieren die van de binnen kant aan het kriebelen waren bij mijn navel.ik hoop het voor je meid.laat het eff weten als je zwanger bent ;)

3. happymama

heb wel meer gekke dingen hoor miss herken je t ?
    de jeuk
    bloedend tandvlees
    dikke witte afscheiding bah
    vet haar moet t om de 2 dagen wassen
    urine ruikt sterk
    als ik in bed lig is t net of ik zweef
    en ongi gevoel in buik en rug

4. happymama

is er nog iemand meer die dit herkend?

5. Ocean31

Ocean31 Lid

20 jan 2009
    20
    0
    0
    Hallo,

Ik heb precies hetzelfde, sinds 5 dagen heb ik een stekende gevoel in mijn baarmoeder en ook mijn onderrug is gevoelig. Vandaag op kantoor werd ik even duizelig, maar duurde heel koort.
    Verder heb ik niet de andere "symptomen" gehad.

Ben benieuwd, ik moet nog wel even wachten tot het testen...:(

6. jolien1

jolien1 Lid

4 apr 2008
    58
    0
    0
    Verzorgende
    Overmere
    Hey

Ik heb het ook gehad, is het bij jou dat het heel laag was juist boven schaambeen, ongeveer bijna in het midden. Het voelde aan dat het jeukte vanbinnen en zeer gevoelig plekje als ik er over voelde, heel raar, ik heb het gisteren gevoeld en een dag of 3 geleden ook. Af en toe voel ik eens steekjes in mijn onderbuik en in mijnlies ook al eens en heb ook al eens pijn in onderrug gehad maar niet veel eigenlijk.

Ocean: volgens mij was dat je eisprong dat je gevoeld heb, je zit rond die tijd hé

Groetjes

7. happymama

voel t overal eigenlijk echt raar. ook steken in mijn onder buik en rug

8. jolien1

jolien1 Lid

4 apr 2008
    58
    0
    0
    Verzorgende
    Overmere
    Hey

Hoe is het met jou? Nog iets gevoeld?

Het voeld aan als kleine speldenprikjes, bij u ook? Daarjuist had ik het terug. Heel fijne steekjes, nu heb ik wat rugpijn; bij mijn dochter had ik dat ook.

Groetjes

9. happymama

ben vanaf vanmiddag zo beroerd misselijk boeren maagpijn en mijn onder buik en onder rug.
    wist ik maar of ik zwanger was of niet dan wist ik tenminste waar het van kwam

Deel Deze Pagina