ovulatiepijn wie ook ?

Discussion in 'Zwanger worden' started by linda84, Jan 14, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. linda84

linda84 Fanatiek lid

Sep 3, 2006
    4,383
    36
    48
    Ik ben met de pil gestopt om zo eens te kijken wat mijn cyclus doet. We willen over een paar maanden voor een 2e gaan.
    Nu heb ik sinds vanmiddag lage rugpijn en pijn onder in miijn buik. Echt een zeurderige pijn. Herkent iemand dit ? En kan dit met een ovulatie te maken hebben ?

2. Sterre82

Sterre82 VIP lid

Sep 23, 2008
    8,211
    3
    0
    In de wolken
    Hoi hoi,

Ik heb altijd heel erg veel last van mijn eisprong. Gespannen onderbuik, lage rugpijn. Best vervelend maar goed, niks aan te doen.
    Leuk dat jullie voor een 2e gaan, spannend. Ik wens jullie suc6 en dat het snel raak mag zijn!

Liefs!

3. linda84

linda84 Fanatiek lid

Sep 3, 2006
    4,383
    36
    48
    We wachten nog een paar maanden hoor ;) Maar mijn cyclus was voor onze dochter heel onregelmatig. Daarom wilde ik zien wat mijn lichaam nu doet. Zou wel blij zijn als ik mijn ei sprong voel en dan een cyclus van 26 dagen heb !

4. esme

esme Actief lid

Nov 22, 2006
    152
    0
    0
    amersfoort
    Hallo Linda

Ik mijn eisprong altijd ik heb dan echt even last van een soort kramp. Ik voel dan ook meestal of het links of rechts is en heb soms echt het gevoel mijn ei niet kwijt te kunnen haha.
    Je kan het ook merken aan je afscheiding of je een eisprong hebt of kort daarvoor zit.

Leuk dat jullie voor een 2e gaan. Wij gaan nu voor een 3e kindje.
    Wij zijn nu meer bezig met zwanger worden dan van de andere 2.
    Dat waren echte verrassingskindjes ,alhoewel ik bij mijn eerste wel gelijk het gevoel had van het is nu raak! De 2e was ervoor we het doorhadden haha.

En nu met de 3e heb ik het gevoel ook eens aan de andere kant te staan, zo van het wachten om te mogen testen.

Spannend allemaal.

groet esmeralda

5. bootsy

bootsy Bekend lid

Sep 21, 2008
    883
    0
    0
    Ik heb dit gister echt heel erg gehad...
    Dus zo'n zeurderig gevoel in mijn buik en mijn rug deed zeer...
    en nu ben ik zo misselijk... pffff

6. Aphrodite

Aphrodite Niet meer actief

Ik heb het ook.. ik vind het wel ideaal want ik weet nu dat we dan moeten gaan klussen.

7. tinusf

tinusf Actief lid

Jan 13, 2009
    194
    0
    0
    heb er nooit last van gehad, maar begin dit jaar gestopt met de pil en zijn gelijk begonnen, maar heb er nu wel opeens last van. Veel buikpijn onderin mijn buik. Gooi het op ontpillen.

8. jari17

jari17 Lid

May 21, 2008
    73
    0
    6
    kraamverzorgster
    ik herken dit ook goed.
    bij mijn eisprong rugpijn en pijn aan de kant waar het is gesprongen.
    en sinds gisteravond bij vlagen misselijk.
    vorige x had ik dit ook en nog meer buikpijn ,helaas miskraam geworden.
    dus we wachten nu weer af.

9. linda84

linda84 Fanatiek lid

Sep 3, 2006
    4,383
    36
    48
    Begin nu wel beetje te twijfelen of het een eisprong is. Want gistermiddag rond 17.00 begon de pijn en de pijn in mijn onderbuik is er nog. De rugpijn is wel weg. Vooral is ik op mijn onderbuik druk is het heel gevoelig, maar ik heb de pijn niet aan 1 kant maar in de hele onderbuik.

10. xxxbeebiexxx

xxxbeebiexxx Actief lid

Dec 29, 2008
    200
    0
    0
    ik heb dat ook, ook pas gestopt, nu al 3dagen zeurderig gevoel aan de linkerkant,ook als ik er op druk is het gevoelig, en veel slijm.

11. linnie22

linnie22 Lid

Dec 30, 2008
    14
    0
    0
    ik heb nu mn ei pas dus mn banner klopt niet helemaal.
    ik heb rechts onder kramp en een opgezette buik ik krijg mn broek niet helemaal dicht haha maar wel beter dat ik het voel vanavond dus even vlink klussen haha

groetjes

12. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    Rond mijn eisprong voelde ik psies waar mijn eierstokken zaten, daar kwamen kleine steekjes vanaf, de ene keer links de andere rechts. dit duurde maar een middag, hierna krijg ik altijd lage rugpijn.. Alleen voelde ik deze maand aan beide kanten steekjes, dat heb ik toen ook op het forum ergens geschreven.. Ik ga er iig niet vanuit dat er 2 eitjes waren, zie nml mijn banner XD

13. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    je banner klopt inderdaad "niet helemaal"^^ je bent nml 353 dagen overtijd :D

14. happymama

happymama Niet meer actief

even een vraagje

komt de pijn nu voor of na t eitje ?
    lees bij de een dat t voor is en bij de ander erna.

gister had ik helse pijn in mijn onderbuik zat gewoon te janken .
    nu is het gelukkig een heel stuk minder voel nu wat zeuren en rommelen

gr lisa

15. Ik voel de eisprong ook heel goed, ook zeurderige pijn in mijn buik

16. Kanellie

Kanellie Actief lid

Jun 30, 2008
    487
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Gaanderen
    Ik kon mijn eisprong ook altijd voelen, erg veel pijn links onderin mijn lies en soms kon ik hierdoor niets eens fatsoenlijk rechtop lopen... voor mijn MA kon ik deze overigens nooit voelen hoor! Mja het is wel handig vind ik want als je vlak ervoor of tijdens nog seks hebt (gehad) heb je grote kans dat je zwanger word/bent... :D succes...

Liefs Nelleke

17. Dani11

Dani11 Niet meer actief

ja ik heb dan ook krampjes in mn onderbuik en ben dan echt ff niet lekker ook heel moe...

18. Fransje Ce

Jan 20, 2009
    5
    0
    0
    Hoi,
    ik heb nu 2 dagen steken in m'n onderbuik, kan dat de eisprong zijn? Ik ben 6 weken geleden gestopt met de pil..
    groetjes

19. robertha

robertha Bekend lid

Oct 14, 2008
    816
    0
    0
    Hey,

dat kan zeker je eisprong zijn! Heb je goed geklust?

x-je

20. Fransje Ce

Jan 20, 2009
    5
    0
    0
    uh ja, dus ik zal het merken over 2 weken!

Share This Page