www.babycentrum.com en www.babyenkind.nl

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Ecosa, 9 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Heeft iemand ervaring met deze sites? Ik heb wat dingetjes gezien die ik wil bestellen, maar durf het niet zo goed aan. Anybody?

2. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    als ik deze site eerder had gehad, had ik de raamsticker gekocht!
    Of ie betrouwbaar is? Geen idee. Probeer het met iets goedkoops uit.

Groetjes Daphne

3. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Ja hoor is verder helemaal betrouwbaar! (ik heb in ieder geval nooit problemen gehad en niemand die ik ken..)

4. Ja ik heb de lamp van de babykamer besteld daar, en kreeg hem heel snel na betaling binnen!

5. Niet meer actief

IK had het badsetje besteld voor mijn zus van Nijntje... na 3 weken had ik nog niets.... en toen heb ik gebeld.. wat blijkt zit er een vette levertijd op! grrrrr stond nergens vermeld! ik wilde hem al af bestellen, maar had al betaald.... en tot overmaat van ramp was mijn zus al aan het bevallen :( ok 6 weken te vroeg..... maar goed toen heb ik mijn badset even te leen gegeven.. .de kleine van mijn zus was inmiddels al thuis. circa 2 weken en toen kwam het badje een keer... dus voor mij ... ik ben er klaar mee....

6. Lekker slordig, ik wilde ook iets bestellen maar daar zat inderdaad een levertijd op en dat stond er toen wel bij, misschien hebben ze er van geleerd, maar als je er dan iets wilt bestellen zou ik eerst informeren, dat had ik bij de lamp wel gedaan.

Deel Deze Pagina