Wassen jullie ook de voetenzak van Maxi Cosi

Discussion in 'De babyuitzet' started by bianca33, Apr 5, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bianca33

bianca33 Lid

Jan 8, 2007
    72
    0
    0
    Hoi!

Vandaag ben ik de kleertjes, lakentjes, slaapzak, wrapper etc aan het wassen. Nu vroeg ik me af of jullie ook dingen zoals de voetenzak van de maxi cosi, knuffels etc wassen?

groetjes
    Bianca

2. aafje87

aafje87 Actief lid

Jan 11, 2007
    223
    0
    0
    ICT Medewerkster
    Voorburg
    Ik doe het niet, je kindje ligt er toch met kleertjes aan in.
    Knuffels vind ik moeilijk! Aan de ene kant wel maar aan de andere kant ben ik zo verschrikkelijk bang dat ze dan nu al lelijk worden(dat worden ze dadelijk vanzelf en je moet ze als het de echte slaap knuffel wordt toch ook vrij regelmatig gaan wassen maar ik vind dat een beetje onzin als ze alleen in het bed/box staan te niksen!

3. patricia240477

patricia240477 Fanatiek lid

Feb 20, 2006
    1,232
    0
    0
    spijkenisse
    Als het goed is kan je die voetenzak niet wassen, tenminste niet in de wasmachine wel op de handwas!

Die van mij kon je alleen op de handwas doen, heb ik niet gedaan!

Hij zit er met zijn kleertjes in en je gebruikt hem toch als het koud is, dus hij/zij gaat er niet in zweten of zo :)

4. babymei

babymei Actief lid

Jan 9, 2007
    273
    0
    0
    Administratief medewerker
    Noord Holland
    Hoi,

Ik heb gehoord dat de kniffels gewassen moeten worden, maar zoals er al eerder geschreven werdt, denk ik ook dat ze er dan minder uit gaan zien. Voetenzak idemdito, denk alleen met de hand.
    gr babymei

5. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Ik heb mijn voetenzak een paar keer gewassen toen deze in gebruik was, omdat Rick erover gespuugd had. Hij is gewoon in de wasmachine gegaan op 30 graden en daarna heb ik hem op het droogrek laten drogen. Hij heeft er naar mijn idee niets van geleden!

6. pim

pim Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    3,970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik heb gisteren de voetenzak gewassen op 30 graden wolwasprogramma. Hij is er prima uitgekomen. Daarna in de droger - wel op het extra care programma. Hij ziet er nog prima - en weer schoon - uit.

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

heb ook gewoon de voetenzak in de wasmachine gedaan, niets aan het handje hoor!

8. slingding

slingding VIP lid

Apr 9, 2006
    5,425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    mijn kraamhulp zei wat ze niet direct op het lichaam hebben hoef je niet tewassen,ook jasjes hoefde niet volgens haar.

9. Female

Female Niet meer actief

Ik heb er niet eens over na gedacht, en vd week gewoon alle stoffen bekleding vd maxicosi in de wasmachine geduwd op 30 graden. Kwam er prima weer uit. De knuffels staan niet dicht bij de baby dus die ga ik ook niet wassen, alleen het tutteldoekje-knuffeltje gewassen...

Share This Page