We zijn zelf op zoek naar een redelijk betaalbare kinderwagen. Wie weet of er binnenkort misschien ergens opruimingen zijn?
ik las in een ander topic dat er in april nieuwe kleuren komen, dus dan gaan er vast "oude" kleuren in de opruiming. Was volgens mij bugaboo... Bij prenatal krijg je 10% van het aankoop bedrag terug als je boven de 500 euro komt. En een buggy met een reismand er bij schiet al lekker op... De 10% krijg je in de vorm van kado bonnen, maar ik gok dat je niet alleen de wagen nodig hebt, dus dat komt wel weer op zie hier Google ook eens op de door jou gekozen wagen, je komt opeens allemaal online shops tegen met goedkopere prijzen als de winkel, het nadeel... waar ga je heen als hij iets mankeert..
Ligt er natuurlijk aan wat je er voor wilt betalen.. Wij hebben onze wagen via de importeur gekocht en dat zijn de kleuren van 2005 (wel wat ik super mooi vind hoor, anders wil ik het niet) de wagen en alles is het zelfde, maar de kleurtjes waren anders en dat scheelde zo'n 400 euro (of iets meer we hadden ook de voetenzakken, en het autostoeltje erbij)
Polman, ik had idd gehoord dat Prenatal die aanbieding heeft maar dat geld pas bij aankopen vanaf 500 euro en dat ligt eigenlijk boven het budget. Daphne, hoe kan je in contact komen met zo'n importeur?
Ik zag ooit een aanbieding van de Jane Slalom pro op ebay. Wij hadden deze wagen al in het echt gezien en ik wilde die graag hebben. (Zijn naar Bebe Luna gegaan omdat die de quinny's heel goedkoop aanbood, maar ineens was ik om naar de jane). Maar toen was het nog erg vroeg. Later zag ik een advertentie op ebay, en toen wilde we kopen, maar ja.. toen ging ik bevallen. Na de bevalling ben ik gaan zoeken en bleek baby pien (www.baby-cook.nl) de adverteerder te zijn. Zij hadden nog een paar wagens staan. En ik heb ook echt de wagen mogen bekijken en er stukje mee proefgereden (ook al had ik hem al eerder gezien, maar dat wist hij niet) Mocht je deze wagens leuk vinden kan je altijd even contact opnemen met hun via de site en dan vragen of ze nog "oude modellen" hebben. En misschien kan je nog naar Quinny Nederland bellen, gewoon de stoute schoenen aantrekken en vragen of ze nog oude modellen hebben (he, door de telefoon eten ze je niet op toch?)
Daphne, je hebt gelijk ik ga morgen meteen eens even bellen met quinny. Nee heb ik ja kan ik krijgen he Tweetie, dit is echt een hele mooie site dankjewel! Hier krijg je echt hele goedkope kinderwagentjes! Diddl, nou we hebben nu een 2e handse gekocht maar je merkt gewoon dat de kwaliteit dan enorm achteruit gaat. Dus we willen het liefste een nieuwe. Popje, deze zaak heeft inderdaad een hele mooie actie. We gaan ons eventjes erover bedenken!
De Hema heeft een goedkope en de blokker en nu heeft de dirx ook 1 in de aanbieding. Ligt er aan wat je zoekt, zie:http://www.lekkerdoen.nl/index.php?page=2&aanbiedingenpagina=694