Ik ga helaas afscheid nemen van deze site. Om de reden dat sommige mensen het hier beter weten dan wat mijn huisarts verteld. Als ik mijn huisarts bel om dat ik klachten heb en zei mij verteld dat die duide op eem miskraam ga ik er dan ook van uit dat ik een miskraam heb gehad. Maar er waren toch mensen die beweren dat de ongi van mij even van slag is. Ik had ook raare weefsels in mijn ongi zitten en had weeen achtige krampen en die waren niet uit te houden zo erg. Dit herkende ik niet dus belde de huisarts en die vertelde het mij toen. Omdat er mensen waren die een reactie plaatsde op mijn reactie bij miskraam kwam dit heel erg pijnllijk over dat ik helemaal deprie van werd. Mijn man zei al stop alsjeblieft met het bezoeken van de site en ik denk dat dit ook verstandig is. Wie weet kom ik terug als ik dik in blijde verwachting ben. Bedankt voor de gezelligheid heb veel geleerd van deze site. En wil alle mensen bedanken die leuke reacties plaatsde op mijn forum. Voor de mensen die zwanger zijn heel veel succes en straks veel geluk met de kleine en voor de meiden die hard aan het klussen zijn zet hem op en succes met zwanger worden. En voor mensen waar het niet goed bij afliep heel veel sterkte. Bedankt voor alles Liefs Lover
Hoi Heel erg jammer maar kan me er wel wat bij voorstellen Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je hier nog een keer komt met heel erg goed nieuws. succes Groetjes ramona
Jammer Lover Je zal altijd verschillende meningen op het forum krijgen. Soms is dat goed, maar soms in jouw geval erg ongelukkig! Het lijkt me verstandg dat je de tijd neemt om dit groot verlies te verwerken. Hopelijk kom je wel terug. Veel sterkte,
hoi, ik hoop snel wat van je te horen,(ik ben zwanger) soms is het wel goed om afstand te nemen,vooral als je,je er prettiger bij voelt. ik wens je het allerbeste meid!!! liefs danielle :flower:
He wat vervelend meis... nooit leuk als je dit mee maakt. Vertrouw op je HA en je eigen lichaam, en geniet van de kleine dingetjes
jammer lover ..maar ik kan er me wel iets bij voorstellen ..ik kan het topic ook nog goed herinneren ..en dus ook wat je bedoeld sterkte meid en hopelijk zien we je hier snel terug
begrijpelijke beslissing Ik hoop je snel weer te zien op de site: In blijde verwachting...... Nu eerst sterkte, en succes
heel begrijpelijk meid! heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies en ik hoop je snel terug te zien met heel goed nieuws!!
Jammer dat jij je zo weg gepest voelt door reacties van sommigen al kan ik het me goed voorstellen want een miskraam is natuurlijk erg pijnlijk en als anderen ook nog gaan twijfelen aan je verhaal. Ik wil alleen maar zeggen dat er ook heeeeeel erg veel vrouwen hier zijn die wél met je meeleven en je begrijpen en niet meteen gaan twijfelen of die miskraam nu wel of niet echt was. Sterkte en hoop snel weer iets van je te horen. Gr Otje
Jeetje meis. Je hebt gelijk! Als je je er niet goed bij voelt moet je zeker niet blijven. Al kan het volgens mij nooit de bedoeling zijn dat mensen op een forum zo met elkaar omgaan! Ik hoop voor je dat je snel zwanger wordt en dat je het ons dan even laat weten!! Want er zijn natuurlijk ook mensen die met je meeleven!!!
Jammer, maar je moet idd gewoon doen waar jij je lekker bij voelt! Het forum moet je helpen, steunen ..leuk zijn, maar het helpt niet als je je gevoelsmatig tegengewerkt voelt. Wat je wel altijd houdt is dat iedereen vanuit haar eigen ervaring praat dus tegenhouden kan je het niet (heb die topic toen niet helemaal meegekregen denk ik ) Succes met alles! En wie weet zien we je nog eens terug. Mirre
Jammer Lover! Een forum is hartstikke leuk maar soms kan een reactie harder of anders overkomen of kijken mensen inderdaad anders tegen zaken aan. Vervelend hoe dat in jouw geval heeft uitgepakt. Ik snap dan ook dat je even genoeg hebt van het forum. Het allerbeste meis!!!