www.lekkerinhetleven.nl

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door MamMo, 25 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamMo

MamMo Bekend lid

1 mrt 2011
    866
    86
    28
    Hallo,
    Ik heb op dit forum wel eens iets gelezen over bonnen van Lekker in het leven. Is de website die ik in de titel heb gezet daarvoor de juiste?

Wat houden de bonnen precies in en wat houdt een inschrijving in? Krijg je bijvoorbeeld ook veel reclame of vervelende telefoontjes?

Wat voor soort bonnen moet ik aan denken?

We moeten bezuinigen dus ik dacht wie weet is dit iets voor ons?

2. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.365
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Als je de zoekfunctie gebruikt met "lekker in het leven" of lihl bonnen kom je al heel veel te weten.

3. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Je kunt je wel inschrijven, maar of je de bonnen krijgt is iets anders. Ze kiezen nml uit hun adresbestand gezinnen uit die de bonnen krijgen (ik denk door een adresbestand te kopen van een babydoos ofzo?). Teleffoontjes krijg je niet, wel e-mail met reclame info. En dan het boekje met de bonnen en een hoop reclame erin.

In de boekjes zitten bonnen voor: wasmiddel, afwasmiddel, pampers (maar niet elk boekje bevat pamperbonnen, je hebt ze ook met 1 bon en zonder bon, verder maandverband, pyjamapapjes, frisdrank, scheerschuim, etc van dat soort dingen.

Vaak kun je zo`n boekje ook wel van iemand ovenemen die er niets mee doet, ik ruil het bijv vaak voor zegeltjes.

Deel Deze Pagina