Minder verschijnselen bij 2e zwangerschap?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nouk, 6 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nouk

Nouk Lid

15 sep 2006
    58
    0
    0
    Hoi dames,
    Ik ben nu 6 weken zwanger van ons 2e kindje. Het valt me wel op dat ik dit keer veel minder verschijnselen heb. Bij onze 1e was ik na 5 weken al 'n beetje misselijk. Nu heb ik enkel nog pijnlijke tepels, en that's it.
    Ik vind het eigenlijk wel 'n beetje eng... Gaat alles wel goed?
    Herkenbaar misschien?
    Liefs, Anouk

2. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    hihi wacht maar af. Ik had de eerste 7 weken nergens last van en daarna heb ik alles gehad wat je kan hebben.

3. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Bij m'n eerste zwangerschap was ik mega ziek en nu bijna niks.
    Maar kan nog komen he!
    Dus klop klop ;)

4. Danique

Danique Bekend lid

19 nov 2006
    572
    0
    0
    Bij mij kwam het ook pas los met 7 weken, de vorige keer met 6, iedere zwangerschap is anders, ik zou me niet al te veel zorgen maken.

5. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Bij de eerste twee zwangerschappen had ik veel minder klachten als nu bij de derde.

6. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Bij de eerste zwangerschap ben ik 42 weken en 2 dagen ziek zwak en misselijk geweest, nu bij deze tweede heb ik absoluut niets te klagen (wel wat kleine klachtjes, maar stelt niets voor vergeleken bij de eerste)

7. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Laat je vooral niet wijsmaken dat de misselijkheid ligt aan het geslacht.
    Tegen mij zeiden ze bij de eerste "je bent niet misselijk, dus het wordt een meisje", ze waren mis.
    Ik ben nu voor de derde keer zwanger, en voor de derde keer is het verschillend, en toch is het voor de derde keer een jongen.
    Eerste keer niet misselijk, tweede keer de eerste 10 weken en bij deze nog steeds misselijk in week 23.

8. murizzz1

murizzz1 Niet meer actief

Ik heb ook minder kwaaltjes dan bij mijn eerste zwangerschap. Maar ook nu weer vreselijk moe en last van de (.)(.). Maar misschien heb ik nu ook minder 'tijd' om te letten op de kwaaltjes omdat er al een kindje rond loopt. Weet niet hoor maar...
    Heb vandaag een echo gehad en alles zag er prima uit!
    Geen zorgen dus hoor.

9. Andrea mv Ryan

Andrea mv Ryan Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ik was bij mijn 1e zwangerschap alleen maar moe en nu.... Had niet verwacht dat ik zo misselijk kon zijn!

10. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    ik heb juist meer klachten! Maar begonnen pas in de 8e week ongeveer dus het kan nog komen!

11. Michelle20

Michelle20 Actief lid

3 jan 2007
    455
    0
    0
    Fulltime moeder
    Hilversum
    bij mijn eerste zwangerschap had ik totaal geen klachten en was ik alleen wat vermoeid en dat vele plassen.

Deze zwangerschap ben ik erg vermoeid en heb ik zelfs NIET dat ik veel moet plassen haha.... dus ik heb weer een fijne zwangerschap zonder misselijkheid etc etc :)

12. Suma

Suma Lid

19 jan 2007
    42
    0
    0
    Ik ben nu ook voor de tweede keer in verwachting en ik heb juist meer klachten als bij de eerste. Ik was bij de eerste alleen maar moe. En nu... Maarja het hoort erbij.

13. Suus75

Suus75 Actief lid

9 sep 2006
    167
    0
    0
    Ik ben nu ook voor de tweede keer zwanger en ik heb deze keer nauwelijks kwaaltjes gehad. De eerste keer was ik goed misselijk en heel moe en nu heb ik bijna nergens last van gehad (nu nog niet).

Ook dit is weer een jochie, dus dat zegt ook niets!

14. Patrieske

Patrieske Bekend lid

9 feb 2006
    694
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik ook de eerste keer veel beroerder geweest en veel meer kwalen. Nu bijna niks. Dus daar ben ik erg blij mee want ik ren nu achter mijn zoontje aan die (ahum) heerlijk aan het peuterpuberen is...

Deel Deze Pagina