Brood op vakantie

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Bd81, 4 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    WIj gaan over 7 weken lekker een weekje naar Menorca.
    Eerste keer vliegen met de kleine dus ben benieuwd.

Uiteraard nemen we avondeten in potjes mee (kan beter meenemen en desnoods mee terug moeten nemen dan dat ik daar niets heb..) en wat fruitpotjes voor onderweg.

Nu zit ik met de vraag: hoe laten jullie je kleintjes daar brood eten? Vaak hebben ze alleen harde broodjes (en die krijgt mijn kleintje nog niet weg) en het brood wat in de supermarkt ligt is vaak heel anders dan in NL (vaak erg droog).

Hoor graag jullie tips en trucs!

2. Marni

Marni Bekend lid

26 apr 2007
    770
    17
    18
    Ze hebben daar alles hoor, potjes groente en fruit en gewoon brood, in de grote supermarkten tenminste.

3. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    meestal ligt er bij het ontbijt ook die broodjes die je kan roosteren en dan zijn ze knapperig hoor dus goed weg te krijgen.... ;)
    maar er zijn genoeg supers daar hoor...scheelt weer in gewicht....

4. Op Kreta hadden wij van dat fabrieksbrood, inderdaad wat aan de droge kant; zelf zou ik het niet graag eten... maar Jelle had er geen moeite mee. Boter en appelstroop smeerden we er op, korstjes er dan wel af, maar dat ging boven verwachting goed.
    Maar nou is Jelle ook nooit een moeilijke eter geweest.
    Jelle was toen 8 maanden.

5. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Ik vind dat je in het buitenland altijd perfect kinderbrood kunt kopen, van dat smakeloze zachte toastbrood zonder korstjes. Mijn zoontje is er altijd weg van, we hebben het tot nu toe in Italie, Spanje, Zwitserland, Frankrijk en Duitsland gevonden. Het ligt meestal niet op de verse broodafdeling, maar bij de voorverpakte afbakbroodjes enzo. Zelf vind ik het nergens naar smaken, ik hou meer van onze donkere hollandse polderbrood, maar voor kleine kinderen is het ideaal.

Deel Deze Pagina