hallo Ik weet niet waar ik moet beginnen. Mijn eerste bloedtest was negatief 2,5week geleden. Heb vorige week opnieuw bloed laten nemen en ik bleek 5tot6weken te zijn volgens de hormonen in mijn bloed. Ben gisteren naar de gync.geweest en nu ben ik 1week zwanger te zijn Nu denk de gync. dat ik een miskraam ga krijgen binnnen enkele dagen om dat mijn bloed aanduid dat ik normaal 5a6weken moest zijn klopt er iets niet. Of wel heb ik 1eisprong overgeslaan mijn laaatste waren 31/7. en ben ik pas zwanger of er is iets met mijn vruchtje? Nu moet ik 2weken wachten en terug naar gync. gaan. Ik voel me zo triest de dagen duren zo lang ga ik mijn vruchtje verliezen of....?ik weet geen raad meer. De tranen rollen van mijn wangen , ik kan niet slapen er gaat zoveel door mij heen . huppel
Heeeel veels sterkte huppel.. Ik kan niet anders zeggen... En natuurlijk hoop ik voor je dat je alsnog goed nieuws te horen zult krijgen... Sterkte!
ach meid. wat rot voor je deze onzekerheid. Ik leef met je mee en wens je heel veel kracht toe aankomende tijd.
jeetje 2 weken wachten...Weet er alles van...die onzekerheid...Gelukkig mocht ik eerder omdat ik me echt zo ongerust en ongemakkkelijk voelde... Na 1 week kunnen ze de nodige veranderingen al merken zei de VK tegen mij....Je weet dan wel waar je aan toe bent.....Dring aan op eerder als je het echt niet trekt....Sterkte...
Als het HCG nu afneemt is er inderdaad iets niet goed. Heeft de gyn. ook een echo gemaakt. Dan kan ze iets zien. Weiliswaar geen hartje maar wel of er een vruchtzakje aanwezig is. Ik wens je in ieder geval veel sterkte met het wachten in deze onzekere periode. Ik hoop dat je toch goed nieuws krijgt.
Hoi Huppel, Ik vind het heel naar voor je. Duim voor je dat alles goed komt. Heel veel liefs en sterkte van mij, Velobabe
Hallo, dank u voor de steun echt het doet mij iets Ik heb een inwendige echo gehad en er was een vruchtzakje aanwezig,heel klein omdat ik maar 1week zwanger ben. ik heb gisteren dan ook een klein beetje bruinverlies gehad. Misch innesteling ik weet het niet. Ik hoop zo dat alles nog goed kan komen. Mijn HCG was de waarde van een zwangerschap van 5a6weken dacht mijne huisarts. Nu als ik al zolang zwanger moest zijn en er iets was met mijn vruchtje was het toch al misch afgekomen? Ik weet het niet, ik kan alleen maar hopen Groetjes
Sterkte meid! Hopelijk krijg je toch nog goed nieuws! Ik zal in ieder geval heel hard voor je duimen!