8ste? Wel supergezellig zon druk huishouden! hoop moederdagkadootjes! Van harte gefeliciteerd met de zwangerchap!
Van harte! Ik ga dit gelijk naar me vriend sturen. Ik ben zelf zwanger van mn tweede en zijn zesde. Nr 3/7 is voor hem nog niet echt vanzelfsprekend. Dit geeft de burger weer moed. Een hele fijne zwangerschap toegewenst. Enne, off topic, hoeveel kids hebben jullie fulltime en hoeveel parttime? Bij ons mijn eerste natuurlijk fulltime, tweede straks ook. Drie van de kids van mn vriend komen af en toe, één komt ieder weekend.
Dank je wel Wij hebben 4 kids fulltime en 7 om het weekend en halve vakanties Hartstikke gezellig al moest ik de eerste x echt ff wennen maar nu is alles super en als ze horen dat er een broertje of zusje bijkomt zullen ze door hun dakkies gaan want ze vroegen het allemaal al
hey wijfie is het jullie toch gelukt super gefeliciteerd meid geniet ervan! spreek je snel weer knuffie
Van harte gefeliciteerd met de uitbreiding van je grote gezellige gezin! Lijkt me super! Hoop jullie achterna te gaan! Geniet ervan!
Hoi lieverd, ja idd, had al een vermoeden maar t bleek echt zo te zijn Nu jullie nog meissie, we blijven duimen! Hele dikke zoen!
een dikke proficiat ik droom ook van een heel groot gezin maar man lief vind 2 toch wel voldoende dus stilletjes hopen op een tweeling zit namelijk in de familie