Hallo allemaal! 30 weken zwanger en EINDELIJK een fijne bh gevonden. Ik heb de gelwire BH van Carriwell vandaag binnengekregen en het zit echt heerlijk. Je voelt de beugels niet maar de ondersteuning wel en de bh knelt of irriteert nergens! Wellicht heeft iemand hier wat aan
Heb hem ook sinds een paar weken (gekocht tijdens mamamazzeldagen) en idd ze zijn super! Dikke aanrader. Als de borstvoeding gaat lopen dan koop ik er zeker nog eentje bij.
en ik heb echt een HEKEL aan bh's, dus dit is echt een soort verademing haha. T enige vind ik is dat mn borsten iets platter lijken. Maarja, ze zijn flink gegroeid dus dat kan ik wel aan...
Ik heb 2 voedingsBH's van Mammae, rib uit mijn lijf maar zitten goddelijk. En de seamless van Noppies zitten mij ontzettend fijn, deze hebben geen beugel en kan je ook makkelijk 's nachts blijven dragen. Ze geven ondanks dat er geen beugel in zit veel steun, draag ze nu ook al dagelijks omdat beugels niet meer fijn zitten
O die ga ik onthouden! Heb al een aantal voedings bh's gepast omdat ik zo rap uit m'n gewone groeide. Ben uiteindelijk maar overgegaan op bh's zonder beugel van de esprit want vond die voedings dingen echt voor geen meter zitten.
Haha ja zeker! Langzaamaan beginnen wij aan het verzamelen van de uitzet, dus neus hier regelmatig Heb je van dit merk trouwens ook kleinere maten? Ik heb nu een ruime B, maar veel merken beginnen pas bij c of D? Alsof er niemand met kleinere borsten is
Nou t is S tm XL. Ik had hiervoor een 75 B/C nu een 80 C/D. K heb een L besteld ivm nog groeien en die zit heel fijn, en ik kan er nog wel wat in groeien. Er zit zo een tussenstukje bij voor de omvang, al verwacht ik dat dat juist wat kleiner wordt na de bevalling, mn buik zital helemaal hoog! Kvind t ook fijn dat de bank op je rug wat breder is, t knelt helemaal niet. En heel zacht elastisch materiaal!
Ik heb de Carriwell voedingsbh padded ipv die jij noemt Ik houd niet zo van beugelbh's en deze heeft dat niet en groeit wel lekker mee en heeft inderdaad ook zo'n tussenstukje erbij.
Hee dDucky, ner ik haat beugels ook maar vind dat t zonder weer snel omklapt/raar zit. Deze bh heeft gelbeugels dus je voelt t niet maar geeft wel dezelfde steun!