ik kwam deze site tegen op marktplaats en ze hebben geweldige aanbiedingen! ben pas 6 weken zwanger, vroeg me dus af of ze dit regelmatig hebben? iemand ervaring met de site? op internet is er weinig te vinden over het merk koelsta de dingen die er beschreven zijn zijn wel postief. www.kadocus.nl
De Koelstra Latinique is volgens mij een goede wagen. Wij zijn er in geïnteresseerd. Echter hij klapt lastig in. Het 2010 model schijnt op dit punt verbeterd te zijn. Op de door u aangehaalde site staat volgens mij het 2009 model. Inderdaad jammer dat er zo weinig over te vinden is op internet.
geen ervaring met deze site, wij hebben een campingbedje van koelstra en vinden hem super! we hebben m nu in de woonkamer staan als soort van box, nu mijn dochter wat ouder is, en ze kan er zelf in en uit kruipen. dit is echt haar plekje, als ze even rustig wil spelen gaat ze in haar ´tent´zitten.
Bij deze site heb ik onlangs een nieuwe Koelstra buggy gekocht, ook een hele goede aanbieding. Prima ervaring met deze site, de buggy was ook snel in huis.
Ik heb de babysitter van het merk Koelstra zoals die op de site staat. Alleen ik heb er geen 29 euro voor betaald! Dat is echt spotgoedkoop. Ik heb ook het campingbed van koelstra model 2010. Kwalitatief een van de beste aangezien we daar nooit geen klachten over krijgen
Ik wil het campingbedje ook van Koelstra gaan bestellen. Bij www.babyentiener.nl is deze ook goedkoop. Wat is je ervaring met de sitter van Koelstra, want hij leek me nogal gammel, maar ik moet zeggen dat ik dat van alle sitters vond behalve de Babybjorn.
Hij staat heel stevig. Het zit gedeelte is ook lekker breed. Maar die van BabyBjorn kun je wel langer gebruiken tot een jaar of 2 en is ook een hele goede babysitter.
Wij hebben een buggy en campingbed van Koelstra, Koelstra Simba & Koelstra travelsleeper. Naar mijn mening heeft Koelstra een goede prijs / kwaliteitverhouding. Ik ben in ieder geval erg tevreden met de Buggy (campingbedje ook, maar die wordt niet zo intensief gebruikt). Hier wordt de Koelstra Simba vergeleken met o.a. de Buggy's van Maclaren. Maclaren Buggy.........of toch maar niet? | Babyvergelijk.nl
Ik heb ook naar deze kinderwagen gekeken... goedkope prijs en de waardering op internet is erg goed... enige minpunt is het inklappen, dat moet je even doorkrijgen, zo te lezen.. ben zelf ook aan het denken om deze te kopen.. Hier de recensies: Koelstra Latinique reviews -kinderwagen KIESKEURIG
Het schijnt dat het model 2010 een verbeterd inklapmechanisme heeft. Wij gaan het bekijken en testen op de negenmaandenbeurs.
Wij hebben denk ik het 2009 model (in 2009 aangeschaft) en ik vind het inklappen geen probleem.......zo gedaan.....
Hoe bevalt de wagen verder? Het gaat om de Latinique he? Het inklappen is vind ik en vele met mij in vergelijking met andere wagens niet gemakkelijk.
ik ben maart uitgerekend en hebben ook een koelstra kinderwagen! het inklappen moet je even weten, maar dat heb je zo onder de knie de reden waarom we hem hebben is ook omdat hij bij ons in de ford K past! echt waar! inklappen en de wielen kun je er ook af halen en dan past hij in ons piepkleine autotje! ideaal ik vind hem verder ook stabiel en mooi. ik heb zelf alleen wel aan de binnenkant een ander hoesje gemaakt, zodat het wat meisjesachtiger is!
Ik heb hem vanmorgen maar besteld... de referenties zijn erg goed... en voor maar 199,- is het echt een koopje volgens mij...!! Ik ben benieuwd
Ik heb inmiddels helaas al de nodige kinderwagens "versleten" en ik wil de mensen altijd waarschuwen voor het zitgedeelte van de buggyinzet. Bij de Koelstra Latinique (en bvb ook de Urban Jungle) kan het kindje niet goed rechtop zitten. Dit vinden de meeste kleintjes vanaf een maand of 8 echt heel vervelend omdat ze dan wat "actiever" om zich heen willen gaan kijken. (Babypark gaf dat ook wel toe eigenlijk). Het was hier altijd drama bij nu beide kindjes dus ben uiteindelijk maar gezwicht voor de Bugaboo. Maar mijn advies is dus om goed te kijken of de wandelwagen inzet wel zo prettig zit voor je kleintje zodat hij/zij er niet als een zoutzak inzit. Rugleuning moet goed rechtop kunnen!
ja dat is een koopje een paar maanden geleden hebben wij er rond de 600 euro voor betaald en kregen dara de maxi cosi (autostoeltje) bij en dat was toen ook een goede aanbieding maar vanaf december ging die prijs nog vetter omlaag en dan baal je wel! misschien omdat er een nieuw model aan komt ofzo en ze deze nog willen verkopen?
@ meris: hier de link.. Koelstra Latinique Rood / Zwart (COMBI DEAL) - Baby & Tiener Superstore - Alles voor je kind; Kinderkamers, autostoelen, kinderwagens, buggy's en meer! Ik heb hem dinsdag maar meteen besteld en gisteren was hij al bezorgd... meteen uitgepakt en in elkaar gezet natuurlijk... ben helemaal blij ermee: - grote, vooral lange bak, waar kindje dus lang in kan - stevige banden - erg stabiel, valt echt niet zo maar om.. heb hem heel scheef gehouden en dan valt hij toch terug op de banden.. - ik vind de kleuren ook erg mooi.. rode boodschappenmand, zwarte bak/wieg en een rood zitje.. als je hem in het lichtblauw besteld is hij al 100 euro duurder... - hoes van de wieg kun je helemaal los halen en uitwassen - matrasje is goed stevig en ook een wasbare hoes. - inklappen: tja.. je moet weten hoe.. maar dat hadden we eigenlijk vrij snel onder de knie... moet zeggen de Mutsy van mijn zus vond ik moeilijker om in te klappen.. haha.. dat was mijn verkooppraatje.... maar zoals jullie lezen.. ik ben tevreden!!!