Zitstand bugaboo

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Sinja, 21 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Vraagje of iemand dit herkent.

Wij hebben de bugaboo maar ons meisje zit er helemaal niet fijn in.
    In de zitstand zit ze (lijkt) te ver naar voren... ze wil er dan ook uit 'springen' en blijft niet goed zitten.

In de tussenstand ligt ze te ver naar achter. Was een paar maanden geleden prima, maar nu wil ze lekker kunnen rondkijken. En dat lukt niet in die tussenstand.

Dussss hebben wij iets verkeerds in elkaar gezet? Of herkennen meerdere mensen dit? Ze zit nu vaak in de buggy, daar zit ze echt heerlijk in, kan ze goed rondkijken en goed rechtop. Maar vind het wel een beetje zonde van die dure bugaboo!

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Ik herken dit helemaal niet.
    Ons meisje zat altijd perfect in de bugaboo.

3. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ik herken het ook niet! Misschien even bij de winkel langsgaan?

Bij de rechte stand zit ons ventje nog echt in een zitstand, nog klein beetje naar achter en zit dan prins heerlijk

4. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    even mee terug naar de winkel. misschien is er iets in t frame niet goed.

5. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Heb je dat zitgedeelte wel goed omgeklapt?
    Je moet bij het in elkaar zetten zo'n soort plankje omvouwen en goed aanduwen.
    Ik kan me voorstellen dat als dit iets te hoog staat ze naar voren schuift.

6. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Ik herken het wel van toen mijn dochtertje eigenlijk nog te klein was om helemaal recht op te zitten...toen ze een maand of 8 was heb ik het wel eens geprobeerd (van iets achterover naar recht op) om te kijken of ze daar al aan toe was, maar dat zag er heel raar uit. Ze hing toen idd veel te veel voorover, alhoewel ze toen al erg goed zat. Maar een paar weken later kon het ineens wel en zag het er normaal uit! Bij mij had het dus te maken met haar ontwikkeling, maar ik zie dat jouw dochtertje al ruim een jaar is dus dan klinkt t minder logisch. Navragen kan geen kwaad, dat zou ik gewoon even doen! De bugaboo is idd te duur om te laten staan...

7. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ik herken dit ook totaal niet? Mijn zoontje zit er heel relaxt in. Snap ook niet goed wat je bedoeld eigelijk. Zitten je gordeltjes strak genoeg? Heb je geen foto van wat je bedoeld?

8. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland

Ik denk dat dit het ook was eigenlijk :):):)

We hebben bijna de hele zomer de buggy gebruikt omdat ze in de bugaboo dus niet fijn zat, maar het ook niet écht meer geprobeerd (even snel snel in de gang... en dan toch maar kiezen voor de buggy :))

Na het lezen van alle reacties op internet nog even de instructiefilm bekeken. Sinjaman heeft nog even naar het frame gekeken en opnieuw het zitgedeelte goed vastgemaakt (je weet maar nooit dat er iets verkeerd zat ofzo) Vandaag de voetenzak erin en daarna dochterlief. Ennnnn ze zat prima :D Dussss we kunnen de winter weer door!

Mijn collega herkende dit namelijk wel, maar haar dochtertje is ook zo'n 8 maanden oud (was mijn dochter voor de zomer ook precies...toen de keuze om de buggy vaker te gebruiken) maar denk dat ons 'probleem' nu is verholpen!

Thnx dames!

Deel Deze Pagina