piepschuim gebroken bij Römer King TS plus autostoel

Discussie in 'Verzorging' gestart door joan81, 28 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joan81

    joan81 Bekend lid

    28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    Wij hebben onze autostoel, Römer King TS plus, gekregen.
    We hebben deze stoel nu een klein half jaar in gebruik, maar vanmiddag brak het piepschuim in de autostoel toen ik er (zacht) tegen aan leunde om wat naast de autostoel te pakken voor mijn dochter.

    weet iemand of je het piepschuim ook kan vervangen? we hebben nog wel een andere autostoel ook een Römer King, maar een ouder model (wel nog de juiste veiligheidscode) maar vind deze stoel wat minder dan die we nu hadden. of is het handiger om een nieuwe stoel te kopen??

    De autostoel is 5 jaar geleden nieuw gekocht door haar en werd 1x per week gebruikt, alleen als ze oppaste op haar kleindochter. We weten ook zeker dat er geen ongelukken mee zijn gebeurd.

    oja deze stoel hebben we nu uit de auto gehaald en gebruiken nu dan even de andere Römer King stoel.
     
  2. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.597
    3.483
    113
    Mmm, denk dat je dan weinig kunt doen. Zou een nieuw stoeltje kopen. Al is een stoeltje niet veel gebruikt, na een aantal jaar worden ze broos en kunnen ze makkelijker kapot gaan.
     
  3. Yolanthe

    Yolanthe VIP lid

    De kapote stoel is niet veilig meer en de andere stoel is met 5 jaar ook wel erg oud. Je dochter is nog geen 1,5 dus zal ze er nog een jaar of 2 inzitten en je bent zwanger van nummer 2 dus die kan er ook nog in anders. Ik zou dus een nieuwe stoel kopen!
     
  4. joan81

    joan81 Bekend lid

    28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    bedankt voor jullie reacties!

    de stoel waarbij het piepschuim gebroken is ligt inmiddels op het grofvuil en die andere stoel staat nu tijdelijk in de auto, maar vind deze niet fijn en ook niet veilig meer omdat deze ouder is en bij die andere zo makkelijk het piepschuim brak..

    we gaan dus van het weekend kijken voor een nieuwe autostoel..
     

Deel Deze Pagina