Hoi, Welke soorten groente geef je aan je baby? En in welke combinatie? Ik vries het altijd in in kleine porties. Ik geef nu steeds wortel/aardappel of bloemkool/aardappel spezieboontjes/rijst. Hebben jullie nog meer ideetjes? Ik hoorde dat je ook fruit kunt invriezen, heeft iemand daar ervaring mee? Groetjes Jessica
Hi Jessica, wij vriezen altijd fruit in. We maken in het weekend dan veel smoothies (zonder zuivel of sap) dus bijvoorbeeld peer/banaan/mango of mango/banaan.... Die doen we dan in kleine bakjes en vriezen we in voor de rest van de week. Avond vantevoren uit de vriezer, in de koelkast en de volgende middag is het perfect ontdooid en nog steeds lekker en gezond
ik zou gewoon even in de winkel kijken wat ze zoal in de potjes duwen vanaf die leeftijd en dat dan ook geven maar dan vers
Ik houd deze lijst aan: http://www.borstvoeding.com/voedselintroductie/vast_voedsel/voedselintroductieschema.html
Grote favorieten hier waren (en zijn nogsteeds) mais, bloemkool, worteltjes, peultjes, spercieboontjes, broccoli, pastinaak. boerenkool Ons CB heeft gezegd dat als hij het zelf goed kan verdragen we heb alles aan mogen bieden wat wij zelf ook eten.