Hallo meiden, Vraagje welke auto raden jullie aan als goede tweede gezinsauto, mijn man rijd al in een toyota corolla verso dus dat zit wel snor alleen ik rij op dit moment in een Megane cabrio, nou niet echt optimaal, ik vroeg me af welke auto (graag niet de duurste categorieen opnoemen ) als tweede gezinsauto jullie me kunnen aanraden. Alvast bedankt.
Hoi lafo, Gefeliciteert met je zwangerschap. Ik heb sinds kort ook een tweede auto genomen, omdat we binnenkort een kleintje verwachten Ik heb Daihatsu met 4 deurs, het is van die kleine model type. verzekering en belasting van deze auto is erg goedkoop. Ik zou deze aanraden. groetjes marleen
Als hij maar 4 deuren heeft Kinderen en een 2 deurs lijkt me een hell! En als je voor een nieuwe gaat, of een niet te oude 2e hands, dan zou ik kijken of er iso-fix in zit. Daarmee zet je de stoeltjes makkelijker en veiliger vast dan met de gordel.
Wij hadden hiervoor een Opel Agila. Beetje maf wagentje, maar je zit lekker hoog, hij heeft 5 deuren, er gaat ontzettend veel in en wij hebben hem na 2 jaar verkocht voor maar 1000 Euro minder dan waarvoor we hem hadden aangeschaft. Het is wel meer een stadsautootje. Met wat windvlagen op de snelweg is hij echt waardeloos en met die smalle bandjes slip je ook sneller. Nu hebben we een Skoda Fabia combi. Kijk maar eens tweedehands, heel goed betaalbaar en er gaat ook weer een hoop in.
Wilde ik ook zegen een skoda fabia. Is ook betaalbaar. En anders in ieder geval een 4 of 5 deurs auto.
opel corsa 5deurs helemaal super,dit is al mijn 4 corsa en dit maal n 5 deurs ivm youri gaat super goed genoeg ruimte onze kinderwagen kan achterin en eventueel ook nog genoeg ruimte op de achterbank! groetjes krulliewullie ook niet duur in verzekering en belasting!
ik ook een corsa, echt een fijn praktisch wagentje, ik vervoer drie kinderen(twee autostoeltjes en een maxi cosy) op de achterbank, geen probleem. En dan ik ook nog mijn Bugaboo kwijt met de nodige bagage. En inderdaad, niet duur in onderhoud en wegenbelasting.