Hai meiden, Mijn zusje heeft de kledingkast uitgezocht van haar dochtertje en kwam een heleboel kleding tegen welke zij niet meer aankon. Voordat ik alles ga plaatsen wil ik eerst kijken of er interesse voor is. Het is zowel zomer- als winterkleding en het gaat vanaf maat 104 t/m 128 en nog een paar grotere maatjes. Laat maar even weten of je interesse hebt en in welke maat je interesse hebt. Dan zal ik foto's toesturen. Groetjes Petra
Hai Vera, Als je jouw e-mailadres even naar mij toestuurt door middel van een priveberichtje dan stuur ik je de foto's toe. Groetjes Petra
Zo het meeste staat nu op Marktplaats, hierbij de link naar al mijn advertenties Marktplaats.nl - Advertenties van Petra Reijn uit 's-gravenhage. De enige maat die ik nu nog (deels) moet plaatsen is maat 110, dus als je daar interesse in hebt dan kan ik je foto's via de e-mail toesturen. Laat het maar weten.
Zo ik heb alles geplaatst op Marktplaats. Kijk eens rond, het ziet er allemaal nog hartstikke goed uit!!
Een hoop reeds gereserveerd, maar nog een heleboel op Marktplaats staan. Mocht je niet alle advertenties willen doorspitten, pb even je e-mailadres en ik stuur je de foto's. Groetjes petra
Ik heb hier heel veel meisjeskleding en het één en ander is al weg, maar ik heb nog een heleboel. Voor het makkelijke plaats ik hier ook nog even de foto's: 92/98