Bij de baby walz heb ik dit schattige wiegje gezien. Ik ben er helemaal verliefd op! Maar zo te zien is het met dekbedje? Het wordt met beddegoed geleverd. Maar ook in een wiegje mag toch eigenlijk geen dekbedje? Op de foto ziet het er uit alsof het een dekbedje is namelijk Zou ik in het dekbedhoesje dan een dekentje kunnen stoppen? Vind het gele stofje zo schattig ook namelijk. Of ik zou het open moeten knippen en er een lakentje van moeten maken Hoe maak je een wiegje op, hetzelfde als een ledikantje?
Volgens mij hetzelfde als een ledikantje. In duitsland mag dat wel, dekbedjes, je kan er best een dekentje indoen hoor! Is een heel leuk wiegje!
hoi hoi Het is een hele leuke en fijne wieg wij hebben die bij kim ook gehad. Wij hebben er gewoon een dekentje in gedaan kan prima
Het is een hele mooie wieg. Ik heb er ook over getwijveld om deze te kopen. Het is inderdaad een dekbedje wat je ziet op de foto. Je kunt er denk ik wel een dekentje in doen.
het word afgeraden een dekentje in dekbedhoes te doen. omdat je dan een zakeffect krijgt waardoor het alsnog te warm word. wat je mischien wel kan doen is, een leuk dekentje halen, en dan van het dekbed hoesje een lakentje maken.
De duitsers gebruiken dekbedjes en hoofdbeschermers evenals de italianen. (heb in italie gewoond). Drie jaar geleden werd aangeraden een deken in een dekbedovertrekje te doen en nu moet je dat weer NIET doen. tevens gebruiken wij geen hoofdbeschermers. Inmiddels weet ik het ook niet meer en ik geloof de meeste "onderzoekers"ook niet. Mijn neefje lag altijd onder een dekbed en mijn zoontje onder een deken in een hoes en ze zijn er geeneen van beiden minder van geworden.... Gewoon je kraamhulp vragen wat nu weer "in" is en daarnaast op je gevoel afgaan.