Hey... Heeft iemand misschien ervaring met de kinderwagen van X-adventure, en dan het type triple swivel? we denken er over na om die te kopen, maar omdat we hem op speurders zagen staan, hebben we er nog niet mee gelopen, wel met andere kinderwagens van X-adventure, Ik vroeg me af wat jullie ervaringen hiermee zijn! : liefs,,,
Wij hebben hem gekocht.....maar gaan hem volgende week zaterdag pas ophalen . Dus ik kan helaas nog geen ervaringen met je delen. Wij hebben hem overigens gekocht bij de baby-superstore. Voor een erg leuke prijs, inclusief wipstoel en autostoel. Ook maar meteen adapters erbij gekocht, dus we kunnen ook zonder reiswieg, met autostoel (en onderstel) aan de wandel. Natuurlijk hebben we wel een proefrit je gemaakt in de winkel, en ik vond hem zeer prettig en mobiel...
oke dan, bedankt voor je berichtje, ik denk dat we hem deze week gaan kopen! het is idd wel makkelijk dat je er ook de maxi cosie op kan zetten, ik ben beniewd.. groetjes
Wij hebben de x-adv. swivel 3 wielen Wij hebben er eigenlijk geen problemen mee gehad. Het enige nadeel vind ik, dat wanneer je ergens binnen rondrijdt (winkel ofzo) dat je, wanneer je een te scherpe bocht maakt, uit moet kijken dat ie niet omkiept. Gebeurt niet natuurlijk, maar toch lastig.
ik vond de handvatten niet fijn in de winkel. Maar ook via marktplaats kun je vaak wel eerst effe een afspraak maken om te kijken. Misschien een idee? Karin
Quiny buzz kan je ook je maxi opplaatsen erg makkelijk sukses met het uitzoeken van een wagen ik vond het niet meevallen zijn zoveel mooie en makkelijke wagen te koop ppffff
hey,, bedankt voor de reacties, we gaan woensdagavond ff kijken, maar het is in hoofddorp, en wij wonen in Friesland, vandaar dat we er niet zomaar ff heen willen rijden, om te kijken of ie lekker rijdt haha groetjes..
Ik heb donderdag de xadventure inmotion besteld!!! heb met een proefmodel gelopen en hij beviel me goed... ik was op zoek naar een bepaalde kleur (henna paars) en bij xadventure kon ik die kleur eigenlijk alleen maar vinden... maar ik vindt het model ook super! dus de keus was snel gemaakt...
We hebben hem!!!!!!!!! de kinderwagen he.... De X-adventure triple swivel, het is echt een super mooie kinderwagen, het is combi, en maxi cosie kan er ook zo op! hij rijdt egt heel soepel, is met 1 hand te besturen, heb ff wat foto's in mn album gezet! En dat voor maar 90 euro helemaal compleet met parasol, regenhoes, voetenzak en alles Lang leve Marktplaats
neej idd, we hadden net een optie genomen op de x-adventure inmotion, voor 429 EURO!!! en vind deze ook nog mooier, want hier zit tenminste niet zo'n lelijk gat in de reiswieg, met zo'n hor ervoor hahah
heee volgens mij heb ik die ook, heb hem alleen nieuw gekocht en krijg hem de 13e thuisgelevert, hij was alleen wel ff ietsie prijziger maar ja...
YES YES YES!!!!!!!!!!!! Wij hebben hem in huis!! Ik ben er helemaal verliefd op! Nou dat kleine prulleke nog wat er in mag komen liggen....