Hallooo, Ik was eigenlijk benieuwd of er hier ook mama's of aanstaande mama's uit Limburg komen. Ik ben zelf 29, getrouwd, zwanger van mijn 2e en kom uit Noord-Limburg. Groetjes Otje
Hey Otje, Ik ben ook 29 jaar, getrouwd en kom uit zuid-limburg. En ben zwanger van de 1e. Ik wil nu nog even niet kwijt waar ik precies vandaan kom, pas als op de echo alles goed is en iedereen weet van onze zwangerschap, dan hoeft die anonimiteit voor mij niet meer. Groetjes Hope
Hallo, Ik ben 28 en zwanger van de eerste. Ik woon sinds 1,5 jaar samen met mijn vriend in Noord-Holland. Maar ik kom ook uit zuid-limburg, al zit ik daar nu een heel end vandaan. Groetjes Noralien
Ehm ik kom niet uit limburg maar uit groningen. Maar hoop snel een woning toegewezen te krijgen in noord-linburg. Ben 39 week zwanger en ben 26 jaar
Hier ook een Limbo en wel uit het zuiden uit Heerlen...ben wel nog niet zwanger maar ik hoop natuurlijk zo snel mogelijk als moedertje met jullie mee te kunnen praten groetjes liselotje
Ja hier nog iemand uit Limburg Oorspronkelijk kom ik uit Stein, woonde eerst met mijn man in Hoensbroek en sinds kort in Heerlen!
Wat leuk zeg! Noralien, waar heb je gewerkt? Heb zelf ook bij een aantal bedrijfjes gewerkt....maar zit nu meestal buiten Maastricht (heb een consultantsfunctie dus werk op projectbasis). Tammie, wat leuk! Van welke wijk kom jij? Woon zelf nu in Wijckerveld.
ik kom ook uit limburg maar dan wel belgisch limburg dilsen dat is kort bij maasmechelen ik zit heel vaak in heerlen, maastricht, geleen,stein, sittard, eindhoven leuk shoppen daar en goedkoper dan in belgie groetjes talia