EEN KERELTJUH!! WIJ ZIJN ZO BLIJ MET ONZE MANNETJE! zaterdag de (pret)echo gehad en dvd gekregen en alles zag er goed uit, Hij heeft papa's neus en mama's mondje. echt gaaf. Maar de echte verassing wacht op ons rond 9 oktober, een dagje later dan de gynacoloog zei. Het was echt gaaf om te zien hij was weggedoken achter mijn schaambot zoals gewoonlijk, maar toch konden we het goed zien hahaha. later liet ie de hele tijd zijn gevalletje zien aan ons ,mama zei ow ik dacht dat ik opgezwolle schaamlippen zag hahaahah we lagen in een deuk. Hij zal wel gedacht hebben ik zal ze es ff laten zien wat ik heb.hahah mijn vriend is ook zo blij (stiekem hoopte hij op een meid) achteraf. Maar we zijn zekers dolblij met onze kereltje hopen dat alles goed gaat de komende 19 weken. gr en kuz van de blije loesmariiii
Volgens mij heerst het op het moment, jongetjes, hihi. Nee, hartstikke leuk hoor, een kleine kerel, echt super. Nu kun je ook leuk echte mannetjes-spullen uitzoeken.
dank je wel. nou je het zegt ik ging ff door de forum heen en las t ook. allemaal jongetjes. maar ook buiten in de stad ofzo en vrienden(oude) mijn zus , zusje en een goede vriendin van mij en mijn vriends beste vriend allemaal JONGETJUHS. EN OOK NOG HALF BLOEDJES!!! echt grappig. nah gr loesmari
ja ik zie het ook bij mij in de omgeving.... alllllllemaaaaal jongens maar binnen een paar weken word ik tante, ben benieuwd of het een jongen of meisje is