Graco sweet peace primo

Discussie in 'Wipstoeltjes' gestart door Toetje2011, 5 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toetje2011

17 aug 2011
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik wil graag onze graco sweet peace schommelstoel verkopen. Wij hebben hem recent van iemand over genomen maar onze dochter vind het niet zo geweldig. De stoel is +/- 10 maanden oud en ziet er nog perfect uit! Wij roken niet en hebben geen huisdieren.

Dit is de stoel:
    http://i1067.photobucket.com/albums/u435/ingeelberse/cd5d35bf.jpg

Ik wil er graag 100 euro voor hebben! (nieuw 230 geloof ik!)

Groetjes Inge

2. meryem81

meryem81 Actief lid

1 jun 2011
    207
    0
    0
    Hoi is dit zo'n zwevende schommel???

3. Toetje2011

17 aug 2011
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe bedoel je precies?
    Hier een beschrijving van de stoel: :)

De Sweetpeace Primovanhet merk Graco is geschikt om te gebruiken vanaf de geboorte.

Deze schommelstoel heeft 4 posities die imiteren hoe je je baby vasthoudt, 4 verschillende schommelstanden met 6 verschillende snelheden, 3 verschillende zitstanden en een trilstand met 2 snelheden voor extra comfort.

Tevens heeft de Graco Sweetpeace diverse kalmerende geluiden en vrolijke muziekjes. Het is ook mogelijk om een MP3-speler aan te sluiten.

De Graco Sweetpeace is uitgevoerd in neutrale kleuren en met een verstelbare kap, zodat je baby in alle rust kan gaan slapen zonder steeds te worden afgeleid door kleurtjes en bewegingen om hem/haar heen.

Het stoeltje is afneembaar en tevens te gebruiken als sitter.

De Graco Sweetpeace kan zowel op batterijen), als via de meegeleverde adapter gebruikt worden.

Deel Deze Pagina