x adventure

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door doron, 4 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. doron

doron Actief lid

11 aug 2008
    100
    0
    0
    Trainings actrice
    Goes
    heeft iemand hier en x adventure? Ik ben namelijk bij de prenatal geweest en daar werd ie mij ten strengste afgeraden, maar het ws voor ons een prima keuze geweest, een stoere betaalbare wagen.

Iemand tips?

2. marjan77

marjan77 Bekend lid

wij hebben een x adventure en bevalt heel erg goed. een stevige stoere wagen met prima vering. het enige nadeel is dat hij vrij zwaar is. dus vrij lastig om in en uit de kofferbak te tillen.

3. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    wij hebben ook de x adventure. Met 4 wielen. Heel stevig maar best behoorlijk groot en lomp. In de winkels kom je bijna nergens door.
    Maar voor de rest is ie heel goed hoor. Heel betrouwbaarenzo.
    Mensen zeggen vaak : het lijkt wel een rolls roys onder de kinderwagens zo heerlijk zit je kindje in die kinderwagen :) Net een troon zeggen ze ook wel eens.

Maar goed, ik weet niet hoe de 3 wieler is en of ie ook zo breed is dat je moeilijk in winkels kunt.

4. 2009mama

2009mama Niet meer actief

wij hebben ook een x-adventure
    de carrier... wij hebben hem laatst gekocht,ook al stukken mee gelopen, hij loopt niet zwaar, en hij is heel makkelijk in en uit te klappen.

momenteel leuke actie bij babypark.. met gratis autostoeltje. ( let op:geen maxi cosi ! gewoon autostoeltje ( kan wel op de wagen geplaatst worden met bijgeleverde adapters)

5. nicolletjuh

nicolletjuh Actief lid

4 sep 2008
    319
    0
    16
    hallo, ik heb ook een xadventure en ben er echt super blij mee! Heb zelf een 3wieler en heb nergens last van hij is lekker wendbaar rijdt super fijn en milan ligt er heerlijk in.. Alleen net als wat al gezegd is hij is ietswat lomp en zwaar maarja als dat het enigste is toch? Ik vind het een goede wagen qau verhouding geld/kwaliteit.. Succes met je keuze liefs nicole

6. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik heb ook de x adventure , ideale wagen, ik heb de 3 wieler.
    ligt met sturen, rijd goed.
    waarom hebben ze hem jou afgeraden dan?

7. doron

doron Actief lid

11 aug 2008
    100
    0
    0
    Trainings actrice
    Goes
    vanwegen mankementen na verloop van tijd , hij zei letterlijk dat het een stoere wagen was maar dat de kwaliteit van de wagen heel erg laag is.

Dus ik zit echt een beetje te dubben maar als ik het zo hoor dan is het dus zoals ik zelf dacht een prima wagen

8. raspberry

raspberry Niet meer actief

Zou dat niet een verkooppraatje zijn: die x adventure is aardig goedkoper dan de bugaboo enzo?

9. nicolletjuh

nicolletjuh Actief lid

4 sep 2008
    319
    0
    16
    Ik denk inderdaad ook dat het misschien wel een verkooppraatje is, want qau prijs ligt die niet zo hoog als andere wagens. Zelf heb ik hem in beuningen bij kidsroom gekocht en daar kreeg ik juist hele positieve verhalen van de verkoper over de x-adventure. groetjes

10. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    Hier ook de xadventure immotion. Tot nu toe erg blij mee, hij klapt klein op (kleiner dan de urban jungle) Verder enorm handige en ruime bagageruimte, hij is stabiel en stevig (was voor mij de belangrijkste reden, we lopen namelijk vaak met kinderwagen en hond..) En de bak is erg ruim, je kindje kan er tenminste lang inliggen in tegen stelling tot vele andere kinderwagens! Maar ik vind het onderstel ook zwaar om in en uit de auto te tillen, rijdt wel weer heel licht!

Verkopen ze in de Prenatal de x-adventure? Bij ons namelijk niet, waarschijnlijk dat ze er daarom natuurlijk niet positief over zijn. Ik zou ook niet de cake van de buurman aanprijzen..

11. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    Kijk anders eens op kieskeurig,daar staan zoveel wagens op,dat de x adventure er wel tussen zal staan!

12. jacolien

jacolien Actief lid

20 jan 2008
    389
    0
    0
    urk
    ik hebm ook,en heb hem zelf in elkaar gezet,tuurlijk licht is anders maar geloof niet dat je hele lichte wagens hebt!en ben niet op t geld maar vond dit al veel geld voor een wagen,ik ga echt geen 800euro uitgeven aan een wagen er komen nog zoveel meer dingen bij!
    en ik ben er blij mee! :)

13. Ietje

Ietje Actief lid

15 jul 2008
    157
    0
    0
    Wij hebben ook een x-adventure inmotion en hebben er totaal geen problemen mee. Hij rijdt erg goed, genoeg bagage ruimte en een ruime bak. In mijn omgeving zie ik nu regelmatig Quinny's en moet eerlijk zeggen dat daar ook veel voordelen aanzitten. Zoals een muskietennet die je eenvoudig aan en af kunt ritsen, als je de kap omhoog zet maakt ie geen geluid ( doet die van mij wel)

Maar een goede prijs / kwaliteit verhouding hoor!

Deel Deze Pagina