hallo, Ik vroeg me af wat voor soort dekbedje ik in het ledikantje zou moeten doen. We waren gisteren bij de prenatal en daar hadden ze 3 soorten; 4-seizoenen, basis, ecodown. En waar kan je ze het best kopen? alvast bedankt!
dekbedje mag niet...is te warm voor een baby...officieel mag dat pas vanaf 2 jaar....eerst slapen ze onder een lakentje met wollen of katoenen dekentje
Ohw, dan is het dus maar goed dat ik die nog niet heb gekocht. Komt je ziet wel eens van die mensen in de wandelwagen met zo`n giga dekbedje erin. Maar hoe zit dat dan in de wandelwagen, doe je daar dan ook hetzelfde in als in de ledikant?
Voor de wandelwagen heb ik twee Wiegdekentjes gekocht.... Weet niet of een dekbedje daarin wel mag.... maar aangezien mijn nieuwe spruit hier eerst in slaapt, bij ons op de kamer... de dekentjes.... Ps.. bij onze prenatal stond het ook op een bord bij de dekbedjes....
Ik had bij mijn kinderwagen een dekbedje maar die heb ik niet gebruikt gewoon een lakentje met een wiegdekentje..
ik heb in een babyzaak een deken met overtrek meegenomen ze zeiden er niks over dat het werd afgerdaden!? raar nu zit ik ermee,hebik het voor niks gekocht? wat moet je dan,,een gewonen deken,,
ok dan word het dus een dekentje,,jammer want had zon mooi denkbedovertrek van nijntje lullig dat ze daar niks van gezegt hebben ,,,kan iemand mij vanaf het matrasje uitleggen wat er in het bedje moet komen te liggen
ok nee ik heb een katoennen deken 2 die je ook aan elkaar kan doen met klitteband en voor daarover een dekbedovetrek met onderaan klitteband,,
Mits het overtrekje dichtgemaakt kan worden aan de onderkant.... tenminste staat in het boek wat ik gehad heb van de kraamzorg.... En dat het dekentje er "enkel" inzit..... stond er volgens mij ook bij.....