Hallo, Ik zit met een probleem, wij hebben een x adventure kinderenwagen gekocht maar nu staat hij al een paar weken op de baby kamer te wachten tot dat we hem eindelijk in gebruik kunnen nemen maar nu hebben de banden ontzettend vlekken achter gelaten op het zeil waar ik niet heel erg blij mee ben omdat we onder tussen al elk schoonmaak middel gebruikt hebben om het weg te krijgen maar dat is dus niet gelukt, Heeft iemand ervaring met dit soort vlekken of nog tips om ze weg te kunnen krijgen? Groetjes Vera
Bij de wibra verkopen ze Dasty (spuitfles met gele zooi erin) Weet niet of het werkt maar ik krijg er echt heel veel vlekken mee weg. Van aanslag in de douche tot haarverfvlekken op mijn handoeken...
Helaas allebei al geprobeert maar het is niet gelukt.. Het zijn geen zwarte strepen, het is echt iets wat de wielen afgeven..
Oh das niet zo fijn! Zou niet niet gewoon helemaal in de vloer getrokken zijn? Dat zou wel verklaren waarom het er totaal niet meer afwil, maar wel balen
mijn man roept "met terpentine" die heeft ook met zijn werkschoenen vlekken gemaakt op ons nieuw zeil. Rubbersporen gaan met terpentine weg zegt hij, dus ik hoor het wel.
Helaas we hebben alles geprobeert maar de vlekken zitten er nog steeds in, manlief is bang dat het er ingetrokken is en dat ze dus niet meer weggaan