ze worden veel aangeboden (in winkels bedoel ik hoor) prijzen uiteenlopend van 25euro tot over de 100 maakt dit nu nog veel uit? T gaat er toch om dat t een vooral stevig matrasje is? waar hebben julie je matrasje gekocht?
Ik heb mijn matrasje bij de ikea gekocht voor 35 euro, vond m erg stevig en degelijk en was ook een van de weinige matrasjes die in t ledikantje van ikea paste i.v.m afwijkende maten.
ja er zit wel verschil in kwaliteit, in een ledikant liggen ze toch best een tijdje (paar jaar) en ze groeien behoorlijk in die tijd. ligt eraan wat je budget is, zou me gewoon hier en daar wat laten informeren.. wij hebben m overigens bij prenatal gekocht geloof 89,-
ik ben vorige week naar een baby winkel geweest en heb daar mijn matrasje gekocht. mijn eis aan het matrasje was: dat ik wel wilde dat als de baby zich omdraaide hij/zij niet zou stikken (dus een doorademend matrasje.) nu was er net iets nieuws in de winkel. het was een soort frame waar je zelf dan de hoes van het matras( weet niet hoe je dat noemt) omheen moet doen. en deze kun je ook nog eens wassen in deze hoes zitten allemaal gaatjes en doordat het er dus om heen word gespannen kan je kindje nooit stikken. en kan er ook geen huisstofmijt ed in komen daar er een "gat" tussen de boven en onderkant zit. dus eigenlijk een soort trompoline idee, maar dan niet met vering...hi hi hi hoop dat het een beetje duidelijk is maar ik ben er in iedergeval heel erg blij mee. succes met beslissen. groetjes susanne
Wij hebben ook een 'kwaliteits'matrasje gekocht (nou ja, 2 dan ). Volgens mij dezelfde als Stitch beschrijft, speciaal voor als het kindje op de buik draait. Verder werd ons ook verteld dat bij de goedkopere matrasjes de kans op platte achterhoofdjes groter is. Omdat ik zelf 'gezegend' (niet dus ) ben met een plat achterhoofd wil ik het zekere voor het onzekere nemen en dat risico niet bij m'n kindjes nemen! Verder willen we zelf ook graag op een goed kwaliteitsmatras liggen, en vind dat onze kleintjes daar net zo goed recht op hebben
inderdaad caithlin79 het matrasje voorkomt afplatting van achterhoofdje denk zal even in de folder kijken en ik zie dat hij is bekroond met belangrijke prijzen. ben benieuwd hoe hij er uit ziet heb hem nl nog niet in huis.
Ik heb hem tegelijk met de babykamer gekocht, was toen in de aanbieding van 49,95 voor 19,95 dus das wel een leuk prijsje
wij kregen hem bij de babykamer, maar zeg er wel bij dat wij een ander matrasje hebben gekozen dus hebben het resterende geld bijgelegd
Ik heb hem gekocht bij Babypark en ja, hij was behoorlijk duur. Volgens mij 130 euro? We hebben er wel korting op gekregen trouwens dus in totaal iets minder dan 130 euro.
Wij hebben inderdaad de zelfde... ik heb hem ook bij babypark gekocht ik dacht voor 139.00 euro dus best prijzig. lauraatje: ik heb hier een folder liggen dus als je meer inf wil wil ik het je wel even mailen. ik hoor het wel groetjes susanne