X-adventure

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Priscill, 16 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Priscill

Priscill Actief lid

7 aug 2007
    151
    0
    0
    Hallo,

Ik wilde graag jullie ervaringen horen over de X-adventure combi 4. Ik twijfel namelijk tussen de X-Trial en de Pulse.

Misschien heeft iemand er ervaring mee...

Groetjes
    Priscilla

2. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    hi, ik heb zelf de 3wieler Xadventure pulse..dus 1 wiel minder maar komt verder op hetzelfde neer als de 4 wieler. Heb hem alleen een beetje in winkel en thuis uitgetest maar de kleine is er nog niet dus verder geen ervaring maar op zich vind ik hem lekker licht rijden en is best stabiel.

Waarom wil je een 4wieler? De 3wieler is net zo stabiel hoor en denk ik juist wendbaarder door t zwenkwiel voor. Wat je trouwens ook vast kunt zetten.

Wat voor kleur wagen heb je gezien? Wij hebben de Azure blue. Erg mooie kleur!

Groetjes,

Baby4me

3. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Ik heb de adventure researcher, best een lekkere wagen hoor!

Maar zodra de buggy erop gaat kan je hem heel lastig meenemen achterin de auto, ik moet ook echt gaan kijken voor een gewone buggy, lekker makkelijk ;)

4. loodje

loodje Actief lid

1 feb 2007
    241
    0
    0
    he hier de xadventure star, ben ik ook heel erg tevreden over

succes

5. Priscill

Priscill Actief lid

7 aug 2007
    151
    0
    0
    Hoi,

Bedankt voor de antwoorden! 4 wieler is puur voor het uiterlijk, ik vind dat net wat leuker. Maar inderdaad het zal voor de rest niet veel schelen.

Pulse is de nieuwste toch? En daar kan toch ook een maxicosi op als je zo'n adapter erbij neemt. Ik heb een rood-zwarte gezien, die vinden we leuk!

X-trail is ook mooi en ook leuke kleurtjes. T is zo moeilijk dat uitkiezen. Ik lees in elk geval veel goede berichten over X-adventure... Over elke wagen is wel wat.

Nog meer ervaringen zijn welkom!

6. Wij hebben ook de adventure researcher besteld. Helaas nog geen ervaring.

7. Batchie

Batchie Fanatiek lid

6 apr 2006
    1.002
    0
    0
    Juridisch Adviseur
    Rotterdam
    Ik heb zelf een Quicksilver, heel lekker wagen om mee te rijden en de maxicosi kon er ook op. Idd met de buggystad lastig in de auto maarja ik heb er ook een buggy bijgekocht..

Deel Deze Pagina