Help! Ik ben op dit moment erg aan 't dubben over wat ik met de muren wil. Ben er nog niet zo uit of ik behang of gewoon wil verven... Twee muren worden in ieder geval wit, maar ik zoek nog een mooie contrastkleur of iets anders spetterends... Wie heeft er leuke voorbeelden?
Wij hebben heel rustige kleurtjes behang gedaan. Het is voor iedereen weer persoonlijk, wat je maar het leukst vind. Ik denk dat je in de meeste fotoalbums wel leuke voorbeelden ziet, zo kun je ideeën opdoen. Succes ermee!
wij hebben 3 muren wit en 1 muur waar de raam in zit behang met groenn en roze kijk maar in mijn album
we hebben 1 wand lime groen 1 wand met winny de pooh behang 1 wand is helemaal raam en 1 wand zit een wasttafelmeubel tegen aan..... gewoon doen wat je mooi vind
Ik wil 2 muren beige en 2 muren donkerbruin. Heb er geen voorbeeld van, want we kunnen pas over 3 weken aan de kinderkamer beginnen, want dan gaan we eindelijk verhuizen Groetjes Xena
Wij nemen behang i.p.v verf, dit omdat ik zo'n band in het midden wil. De muren worden of lichtgroen, of wit met een groen werkje erin en dan met een winny the pooh band erlangs.
Wij hebben lime groene muren en wit/gebroken wit en we hebben behangen met een anmaak vliesbehang. Zie album
wij hebben 2 muren creme, en 2 muren iets donkerrder bruin. (lichtbruin ofzo) tevens een paar muurschilderingen. Foto: http://www.zwangerschapspagina.nl/album ... c_id=17166
ze hebben nu van flexxa , metallic muurverf in diverse kleuren. Wij gaan zelf kiezen voor bruin/goudkleurige tint waarschijnlijk maar als je het over 'spetterend hebt, zou ik zeker eens de kleurstaaltjes van die serie halen (ik heb ze van de gamma)
Ik heb witte muren met een stuk van de muur behangen in heel donkerbruin behang. In mijn album zit een foto, want het is een beetje lastig uit te leggen.
Wow, vind de muurschildering heel erg mooi hoor! Mag ik vragen hoe je dat hebt gedaan? Wil nl ook zoiets! Liefs Jessy
dankje! sowieso is muurschilderingen maken een hobby van me. dit plaatje heb ik op internet gevonden. uitgeprint op een doorzichtige sheet. vervolgens met de overhead projector op de muur geprojecteerd. met potloden de lijnen op de muur gezet en vervolgens afgemaakt.
hoi ik heb als thema woezel en pip gekozen, 1 muur een muurschildering gemaakt en de rest vanille. De kleurtjes van woezel en pip komen weer terug in de accesoires. Mijn dochter dr kamer heeft als thema little pony. 2 muren muurschilderingen en de rest afstemmen op de kleurtjes. foto's in mijn album,
Wij hebben 3 muren wit (eentje zit ramen in), en een muur rood geschilderd. Muren zijn gespoten. Zie album.