Dit wiegje heb ik op het oog voor ons tweede kindje. Maar nu vraag ik me alleen af. Is hij wel veilig? De spijlen lijken best ver uit elkaar te staan. Zijn er andere oplossingen om hem wel veilig te maken eventueel? Marktplaats.nl > witte smeedijzer wieg - Kinderen en Baby's - Babywiegjes en Ledikanten
Ik zou het alleen doen als je iets kunt doen om het dichter te maken. Iets met stof erlangs ofzo? Persoonlijk zou ik het niet veilig genoeg vinden op deze manier.
nee hé, die indruk had ik dus ook. Zelf ben ik niet handig met stof, maar misschien kan mijn schoonmoeder er iets voor maken.
Ik dnek wel dat het veilig genoeg is, een pasgeboren baby doet immers niks anders als een beetje liggen.
Ons kleintje is sinds hij 11,5 week is uit de wieg en in het ledikant. Maar hij lag al een paar weken niet meer stil: ging soms opzij, soms omhoog.. Ik zou dat risico niet willen lopen.
ik snap wel wat je bedoelt puppy, maar ik ben altijd van het zekere voor het onzekere. Mijn zoon draaide zich met 4 maanden ook al op zijn buik enzo. en tegen die tijd denk ik dat ons kindje er nog wel in ligt.
Ja dat is een super idee. Even kijken of ik een wat dikkere strook stof kan scoren en dan doe ik dat. Nu nog even afwachten of ze op mijn bod in gaat. Ik hoop het. P.s. ik doe er wel een andere hemel op
Ja, als je al weet dat je hem langdurig zal gebruiken dan is het wat anders, maar door de eerste 2 maanden lijkt het me prima.
Ja, misschien kun je wel dezelfde kleur voor het bedje als voor de hemel gebruiken! Ziet er verder wel super uit, die wieg! En als ze niet snel op je bod reageert: gewoon bellen!
In dit wiegje hoort of een binnenbekleding of een mand. Het is niet verantwoord om een baby in zo'n wieg zonder stof te laten liggen. Ook heel kleine babies kunnen bewegen en door deze ruimtes heen komen. Prachtige wieg trouwens.
thanks Cygnet, en ik dacht ik plaats de vraag hier maar even. Want als ik het haar vraag zegt ze natuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk ja...
Ik zou me kind er ook zo niet in laten slapen.. je weet maar nooit! Zo een strook stof is een goed idee en staat ook leuk! Maar wat ik eigenlijk wilde zeggen wat een lief wiegje!!!!