He meiden, Ik en mij man lopen eigenlijk altijd in de dure merkkleren. Bijv. Ralph Lauren, Burberry, MCG.. Nu wil ik mijn kindje dat ook aan doen natuurlijk, maar vind het wel prijzig worden allemaal nu ik ook minder werkt. Ik koop het zo nu en dan wel hoor, maar ik dacht misschien dat iemand hier ook haar kindje deze kleertjes aan doet en ze niet meer hoeft terwijl het er nog wel goed uitziet, dan wil ik ze wel graag kopen! Het gaat om jongenskleertjes en vanaf maat 68 Ik wacht af. Groetjes Jannn
Ik heb dirkje in de collectie, en nu de zomercollectie geprijst op -50%, als je de www wil moet je maar even een PB sturen
Sorry hoor niks op tegen maar dat merk dat bedoel ik niet.. Ik zal even zeggen om welke merken het gaat: - Ralph Lauren - Tommy Hilfiger - McG - Burberry Bedankt voor je tip.
Zal eens kijken of ik nog iets heb. Maar heb laatst een heel hoop weggeddaan van mcg tommie en ralph.
Ik heb wel een paar shirtjes (en wat broekjes) van Mc Gregor, BFC, Bla bla bla, Vinrose, Mexx, Esprit e.d. maar niet de merken die jij zoekt.
Hier ook veel van die merken, maar dan voor een meisje dus daar heb je niets aan. Hou de bijenkorf stippenkorting eens in de gaten, dat scheelt enorm!
Ik zou even op Bijenkorf.nl kijken. Het is nu stippenkorting en er zit veel merkkleding tussen met 50% korting. Vooral Tommy en RL Ook een tip: Ga eens naar outlet shopping centers zoals Batavia stad of Maasmechelen Village.
Ik heb een webshoppie aangemaakt voor mijn gebruikte spulletjes. Wil je een pb sturen? Dan geef ik je de link. Ik ben nu op het werk en heb hier de link niet Ik heb trouwens pas alle prijzen omlaag gegooid dus kheb er leuke prijsjes van gemaakt.
Ik ken iemand die veel kleertjes van dat soort merken te koop heeft. Haar zoontje is nu bijna 14 maanden dus ik denk dat je misschien daar wel wat aan heeft. Ik zal haar even van dit topic opde hoogte brengen.
Hier ook een meisje, dus dat heeft geen nut. maar wij hebben veel leuke dingen gekocht bij outlet shopping roermond. (ik weet niet waar je woont) Volgens mij hebben ze bij bataviastad ook wel het een en ander.
ik heb best veel meer een deels van mexx en eager beaver en nog andere merken..pb me maar als je interesse hebt