X- Factor, leuk seizoen!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Female, 13 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Female

Female Niet meer actief

Kijken er meer mensen?

Ik vond de vorige aflevering echt vreselijk, zoveel slecht 'talent' ertussen.
    Maar dit keer... Ik vind de jury leuk en heb toch echt al een hoop mensen voorbij zien komen met een heerlijke stem én een hoop knappe koppen!

Vooral in de categorie 26+ vond ik er veel leuk talent tussen zitten!

Vanavond weer om 20.30 uur

2. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Ik vind dit seizoen ook echt super. Er zit in ieder geval meer talent in dan andere jaren en inderdaad de categorie 26+ spreekt mij erg aan. Ook de jury heeft goed commentaar dit jaar. Ik kijk het niet op vrijdag, maar neem het altijd op en kijk het op een andere dag.

3. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Ik vind er ook erg leuke kandidaten bij zitten, maar vind de niet de hele jury leuk eigenlijk. Angela en Stacey vind ik verschrikkelijk :oops:

Vanavond weer!

4. Stacey88

Stacey88 Bekend lid

28 okt 2008
    526
    0
    0
    Limburg
    Ik ga ook kijken zit nu al te wachten :D

Ik vind die rachel en die andere 2 gekleurde vrouwen die je in de reclame met haar ziet erg goed.

Ik irriteer me best wel aan Angela, en Stacey zal best wel ervaring hebben e.d maar ze is ook pas 22. En tegen sommige kandidaten die bijna net zo oud zijn, doet ze net of het kleine kinderen zijn :(

maar ik heb er zin in...

-xxx-

5. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.535
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Ik volg het omdat de muziekgroep uit onze kerk meedoet;C-United.

6. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Het was voordat het programma begon al duidelijk dat er dit keer meer getalenteerde mensen zouden komen omdat de mensen die de voorselectie deden dus echt keken naar talent en niet naar "hoe zetten we mensen te kijk op tv om de kijkcijfers hoger te krijgen"......

7. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Ik vind Buurman & Buurman geweldig, die Eva heeft een scherp mondje, maar ik lig helemaal in een deuk als ik dat zie.

8. Stacey88

Stacey88 Bekend lid

28 okt 2008
    526
    0
    0
    Limburg
    Nou nou, dat meisje met die korte haren en die beugel, Jezus hoe irritant kun je zijn. Echt een vervelend kind. Ik erger me er gek aan.

9. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Aargh Buurman & Buurman erger ik me ook groen en geel aan hoor!
    had gehoopt dat ze naar huis gingen :oops:

Harry vind ik trouwens wel erg schattig haha dat ie bij zn vrouw wil blijven sávonds en snacht's!
    en hij zong erg goed gister!

10. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Ja, dat ook wel, ze heeft een beetje aandacht tekort. maar de manier van hoe ze dat doen.. is toch wel grappig!

11. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik vind dat kind echt verschrikkelijk irritant.. Van mij mag ze snel naar huis.

12. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Vind die meiden idd ook niks.
    Harry is echt een schatje, vind het super dat ie gewoon lekker naar zn vrouw gaat, groot gelijk!

13. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Ik vind haar ook alles behalve grappig, mijn hemel wat een irritant *piep* kind zeg :rolleyes:

Wel vind ik dat er 2 hele lekkere negers (om het ff zo te zeggen) in zitten..*kwijl*..en dansen dat ze kunnen, maak me gek! =P~

14. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Wij zaten ook al te hopen dat buurman en buurman naar huis zouden moeten, wat een praat komt daaruit zeg!

Verder vind ik het ook een leuk seizoen tot nu toe. Ik denk dat er dit jaar best eens een 26+er zou kunnen winnen, daar zitten echt goede tussen.

15. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Zit Roan er nog in? hebt het deze week namelijk niet gezien. Vind hem erg goed.

16. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Dit seizoen vind ik ook leuk, het nivo ligt iig hoger dan voorgaande seizoenen.
    Ik zie wel heel veel bekende koppen die uit popstars zijn 'overgewaaid', maar dat geeft niet, nieuwe kansen...

Ik vroeg me alleen af wie dat meisje in de jury is, (niet angela,) heb haar nog nooit gezien.

17. Amber84

Amber84 Lid

11 nov 2008
    25
    0
    0
    sluit me helemaal bij je aan, die zijn echt leukkk smelt!

18. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Stacey Rookhuizen oid. Kende haar ook niet, schijnt een eigen platenlabel te hebben. Ze is pas 22.

19. sim

sim Niet meer actief

yep die zit er nog in, ik ken m toevallig (broertje van een vriendin van vroeger)

20. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Dankjewel :D

Die 3 meisjes die dat liedje zongen (all this time....) dat aldoor op de voorstukjes te zien waren....poehh echt mooi gezongen!

Deel Deze Pagina