leuke uitzending weer, blijft een hoog niveau! ik was ook alweer vergeten wie jennifer was, dus terecht eruit. irma heb ik ook niets mee, ze kan wel echt super zingen maar zoals ze tijdens de audities zong zingt ze nu niet, helaas. rachel bezorgt me weer kippevel, wel flauw dat erik weer begint met, goh ik weet niet of dit nu bij je past. tja als ze iedere keer een ballad gaat zingen is het ook niet goed, nu laat ze een andere kant zien en dan krijg je dit weer. zeurkous, verder vond ik het weer een leuke uitzending. maar roan en laurens, auw auw nog maar een paar dagen en we kunnen weer klaar gaan zitten! joyce
bedankt gun mezelf alleen de tijd niet om het terug te kijken . haha er zijn zoveel luke dingen op tv en dit forum kost ook tijd
Ik vind er dit jaar wel echt goed talent tussen zitten .. Ik stem altijd op Irma maar dat komt omdat ik denk dat Rachel het zonder X factor ook wel red vanwege chaotic
Er is inderdaad behoorlijk wat talent. Maar die Lisa steekt er wel met kop en schouders bovenuit. Jeetje wat een geweldige stem heeft die meid zeg.
hallo kom ook even binnen vallen vanavond idd weer x factor avond! ben erg benieuwd wie er deze ronde uit gaat,van mij mag laurens wel naar huis toe