X- Factor, leuk seizoen!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Female, 13 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    hahah echt he ik walg echt van haar zooo onwijs nep bleeegh

Stacey vind ik ook niet echt een leuk en goed jurylid het lijkt idd of ze alles moet verzinnen is best wel jammer.

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Idd ik stond te kijken van de hoge noten... maar het blijft zonde dat ze die niet vloeiend kan halen, je hoorde haar ademhaling om die noten te kunnen halen en dat vind ik persoonlijk heel storend :(
    Ik heb gewoon een probleem met dat hoog-laag-hoog-laag-hoog-laag :rolleyes:
    Daar word ik helemaal "kriegel" van.
    Ik vond haar vrijdag samen met Rev N Ros het minste van allemaal.

3. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Van Hester vond ik het wel 1 van haar betere optredens, maar ik vind er niks aan.

Zodra ze weer een nmr moet gaan zitten waar ze weer een beetje actief in moet zijn, is het weer niks.

4. Agatha

Agatha Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.382
    0
    0
    Ik vind het zo jammer dat Irma er uit is! Angela had groot gelijk. Laat Luigiano eerst maar eens zijn school afmaken. Zo'n kindje met een mannenstem. Ik zou hem over een jaar of 10 wel weer eens terug willen zien als zijn stem bij zijn gezicht past en hij wat volwassener is. Wat zonde van Irma, ze was zo geweldig in de voorrondes en nou wordt ze volledig overschaduwd door de anderen. Jammer.
    Hester vond ik ontroerend, gisteren. Ze deed waar ze goed in is: zingen. Zij en Irma zouden ze het geweldig doen in een radioprogramma...
    En Jamal vind ik echt schattig dat hij zich heeft ontpopt van eo-jongere tot hippe gozer. Hij was zo'n superverlegen beleefd jongetje met brilletje en kijk hem nu eens! Maar goed, ik ben stokoud, hij zou mijn zoon kunnen zijn, vanuit die bril gezien vind ik hem schattig.
    Roan was goed, Rev en Ros en Whatever vond ik minder. Lisa zong geweldig maar, sorry dames, ziet er niet uit. Maar zingt echt super.
    Ben benieuwd wie er volgende week uit gaat. Stacy, hoop ik ;) .

5. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    daar ben ik het zo mee ens dat lisa er niet uitziet, het is altijd zo somber.

6. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    ik vind dat Rachel nu veel lelijker is dan tijdens de audities... die kleren, haar haar, veel te gestijld eigenlijk, vond haar daarvoor mooier hoor

7. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Roan heeft me echt verrast. Ik zag er eerst niets in, maar hij heeft me overtuigd. Lisa, vind ik goed, maar wel steeds hetzelfde. Niet echt verrassend, en ze ziet er niet uit.
    Ik vind het jammer dat Irma en Luigiano, nog eens moesten. Ik vind van hen allebei dat ze de x-factor hebben. Onmogelijke keuze.

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ben ik het ook mee eens... :oops:

9. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Lisa kan idd wel wat beter gestyled worden, ze ziet er dikker uit dan nodig is (rachel trouwens ook..) en het is idd een beetje somber.

10. Female

Female Niet meer actief

Jaaaa in dat pakje dat ze vorige week aan had! :confused:
    Wát een kont zeg! :oops: :confused:

Veel goede optredens deze week hoor.
    Ben blij dat Irma eruit is.
    De rest vond ik deze week eigenlijk allemaal goed!

Het liedje dat bij Luigiano gekozen was sloeg nergens op, ik snap niet dat ze daar niet over nagedacht heeft.

Ik erger me ook iedere week meer aan Stacey en vooral aan de commentaren die ze geeft.
    Het gaat gewoon nergens over, ik vind dat ze alleen maar domme dingen zegt.
    Ze gaat nergens op in, heeft nooit commentaar op de zang en onderbouwd kritiek niet.
    Heel irritant, vind ik dan!

11. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    Roan..... smelt smelt.... wat deed hij het goed deze week!!!!!!!!!!!

12. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik vind stacey ook irritant ze geeft ook heel dubbel commentaar echt zo van ik vond je vanavond niet goed, maar je zong uitstekend (voorbeeldje).
    ik vind da de styliste vreselijk werk leveren neem nou rachel die kan er zoveel leuker uitzien.

13. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Roan was echt suuuuper! :D [​IMG]

En Lisa.... :confused: .... WOW!!!!!!!

14. Stacey88

Stacey88 Bekend lid

28 okt 2008
    526
    0
    0
    Limburg
    Roan was zeker goed, maar Lisa was SUPER goed!!! zij is de winnaar voor mij ;) :whistle:

15. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Roan was zeker goed zeg!!
    Lisa heeft mooi gezongen maar heeft mij totaal niet geraakt...Ze zal er naar mijn idee meer gevoel in moeten leggen en dat ook laten zien.
    Hester raakte mij daar in tegen weer wel, dat vond ik heel erg mooi, maar net Luigiano jeetje..... =D> fe-no-me-naal!!! Ik had echt gewoon een brok in mijn keel. Ik weet dat het een moeilijk nummer is om te zingen want ik heb het ooit geprobeerd tijdens zangles maar dat ging m niet worden.
    Whatever en Rev en Ros waren wel oke en Rachel ja daar heb ik niks mee...

16. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ik vind Lisa elke week weer SUPER!!

17. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    haha, ik vond hester heeeelemaal niks , maar kreeg super jury commetaar. en was helemaal stil van rachel en die kreeg alleen maar kritiek.

verder vond ik rev n ross goed , lisa top, en natuurlijk roan..

vond whatever niks, luigiano niks, jamal niks

ben benieuwd wie eruit ligt..

18. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Ook ik vond Hester echt vreselijk!!! maar de jury was lovend! begrijp er niets van :rolleyes:
    Ik vind Lisa en Roan de beste vanavond, de rest vond ik erg tegenvallen..

19. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Gatver wat verkrachtte rachel dat nummer zeg...Ik snap niet dat ze denkt een groots nummer van Whitney te kunnen zingen..was het wel met Gordon eens, er zijn gewoon grenzen aan wat je kan/mag zingen en dit was zo een grens.
    Whitney Houston is in mijn ogen een zangeres met bepaalde nummers die je gewoon niet na moet zingen....
    Ik vind het dus niet raar dat ze alleen maar commentaar heeft gehad.

20. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Aaaa!!! Rev & Ros eruit!!!! :(

Deel Deze Pagina