Ik vond hester in verhouding tot vorige week nog best goed, maar gadver wat was ze slecht zeg Lisa Roan en Luigiano die hebben het gedaan gisteravond! Die waren helemaal super Vooral Luigiano, die bracht de boodschap ook over. De schat had gewoon de tranen in z'n ogen staan! Dat noem ik nou je inleven in een nummer! En Rachel...pff teleurgesteld Had echt hoge verwachtingen van haar
Ik vind Rachel, Lisa, Roan en Hester de beste.. De rest mag er van mij allemaal uit, en al zeker Whatever na gisteren, die 2 kunnen echt neit zingen dat hebben ze gisteren wel laten zien. En ik vind luigiano ook 3x niks. En Jamal vind ik ook niets aan.
jammer rev,n ros eruit. dat die whatever is opsodemieteren!!! ja sorry hoor maar een ander woord heb ik er echt niet voor. wat zijn dat een stel aanstel grieten zeg. het lijken wel kleuters!!! vond hester wel goed maar dat meisje heeft verder tottaal geen uitstraling dus ook weg. verder vond ik ze allemaal leuk
Ik vind whatever juist wel leuk. Ze moeten meer liedjes gaan zingen met Twarresniveau, dan komen ze het beste uit de verf. (kijk maar op backstageuitzendingen). Lisa is goed maar raakt me niet. Luigiano en Jamal vond ik gisteren waardeloos. Ik had liever gezien dat Jamal naar huis ging. Geen idee eigenlijk wie er mag winnen. Het zal Lisa wel worden. Roan vind ik ook erg leuk worden.
Roan heeft gewoon een zeer hoog sopgehalte En is ook nog eens goed. *zucht* ben fliefd.. Wat balen dat Rev 'n Ros eruit zijn zeg..! Ik had zo gehoopt dat Jamal weg zou gaan, heb hem nooit leuk gevonden. Veel te overdreven, net als Luigiano, blegh! Hester vond ik ook niet goed, snapte niks van het jury commentaar. Lisa was wel goed maar raakte mij ook niet en Rachel zong af en toe vals. Zonde! Had ook hoge verwachtingen van haar. Vond het deze week sowieso beetje tegenvallen allemaal, jammer! Oja, whatever nog.. Hebben blijkbaar niet veel indruk gemaakt hihi.. Was ook zo, terwijl ik ze normaal best leuk vind.
snap gewoon niet dat ze Rev 'n Ros eruit hebben gestemd, zeker omdat ze graag de jeugd een kansje willen geven!! Gadver wat een LUL smoes!! en Roan *jummie*
ik had verwacht dat jamal en whatever in de singoff zouden staan. rev&ros vond ik gister ook niet super. roan vond ik geweldig! hester, lisa en rachel vond ik ook erg goed en lugian vond ik gister ook goed. jamal vond ik echt heel eentonig, vreselijk. whatever hadden gister niet zo'n grote mond meer naar het jurycommentaar. haha en niet eens weten wat aangeslagen is, stelletje domme dozen.
whatever is niet echt super goed,maar ik moet wel altijd om ze lachen! Roan goed?Sorry ik vind dat hij allang naar huis had gemoeten. Hester mag van mij ook gaan,komt niks uit. Lisa is ver uit mijn favoriet.Wat een dijk van een stem!
Het ziet er naar uit dat ze telkens de oudste naar huis sturen omdat ze de jongeren een kans willen geven. Én omdat jongeren meer geld uitgeven aan sms-en?!?! Eerst al Luigiano ten kostte van Irma, nu weer Jamal ten kostte van Rev en Ross. Zonde, hoor! Die 16-jarigen hebben nog alle tijd om aan hun cariere te werken. De ouderen juist niet meer (kijk maar naar Harry ). Straks hebben we alleen nog maar 16 jarigen over. Als ze op zoek zijn naar jong talent, zeg dat dan vooraf, want dan is het gewoon Idols. Ja, ik ben zelf ook stokoud, dus vind zo'n Jamal wel een schattig kindje, maar vind Rev en Ros toch een heel stuk aantrekkelijker! Wat zagen die er smakelijk uit, zeg! Zo jammer dat ze er uit zijn. Whatever vond ik slecht, snap niet dat de jury dat goed vond. Meer optreden voor een schoolfeestje. Roan doet het helemaal geweldig, ik hoop dat hij nog even mag blijven en ze hem niet ook nog op gaan offeren aan een van die kindertjes. Zelfde geldt voor Rachel. Lisa past voor mij niet in de categorie kindertjes, al is ze nog jong. Ze zingt geweldig en ik vond de jurk met dat jasje haar prachtig staan, het beste wat ze tot nu toe aan heeft gehad. Vorige week staken die bleke armen zo af tegen die korte zwarte mouwen, en daar heeft ze de armen niet voor. En benen. Deze week vond ik haar prachtig. Nou, dan ga ik maar voor Roan, want mijn favourieten liggen er nu allemaal uit...
Wat mij betreft mag Whatever xFactor verlaten. Ik was juist zo een fan van rev&ros. Roan heeft ook voor het eerst een keer niet vals gezongen. Verder maakt het mij niet zoveel uit.
Jammer hoor Rev 's Ros eruit. Had liever die irritante Luigiano zien gaan. Daarna Jamal en dan mag Stacey ook gelijk vertrekken Whatever is gewoon niet goed, maar op de een of andere manier toch best vermakelijk, al had ik eerst een grote hekel aan ze. Roan heeft een zeer irritante stem vind ik, maar vind het wel een leuke sympathieke jongen. Ben nog steeds fan van Lisa met Rachel als goede tweede. Wie vergeet ik nu.. owja Hester.. zegt genoeg denk ik
Vond het niet echt erg om Rev'en Ros te zien gaan. Vond ze eerst helemaal geweldig, maar blijft een beetje hetzelfde allemaal. Jamal en Luigiano mogen er van mij ook wel uit. Over Whatever heb ik mijn twijfels, vorige keer vond ik ze goed, deze keer was het bagger! Rachel vond ik ook tegenvallen dit keer. Hester vond ik op zich wel goed, maar ze heeft zo'n ongeinteresseerd hoofd. Roan en Lisa vond ik erg goed! Lisa heeft denk ik grote kans te winnen!
* Met Rev&Ross had ik het ook wel een beetje gehad, beetje hetzelfde steeds.. ze komen er toch wel.. * Rachel.. mm ik weet niet wat ik van haar moet vinden, waarschijnlijk zal nu weer blijken waarom ze eerder niet is doorgebroken, ze heeft het net niet ofzo. Denk ook niet dat de jeugd op haar zit te wachten, meer de 20 plussers.. * Luigiano & Jamal, lieve schattige 16 jarige jongetjes die best kunnen zingen, maar of ze nu de X-Factor hebben? Misschien over 4 jaar.. * Whatever; mijn vriend vindt ze helemaal leuk en ik irriteer me dood aan het hoge giebel gehalte.. GrowUp zou ik zeggen, kom over een paar jaar maar terug. * Roan zei me niet zoveel, vond het maar een stille jongen die nauwelijks opviel tussen de anderen. Vond hem alfelopen show wel heel goed. Hij maakt wel een kans omdat hij de looks etc wel heeft en leuk op een poster kan staan. * Lisa; vindt ik een vet stoer wijf, een hele goede stem. Top mens! Van mij mag ze winnen. * Hester heeft een dijk van een stem maar mist de looks een beetje. Wordt ook niks denk ik voor de X-Factor maar krijgt waarschijnlijk wel haar eigen single. Dat waren ze geloof ik wel. Ik denk dat de finale tussen Lisa en Roan zal zijn..
hihi ik lees nu over Stacy op de andere pagina's.. moet even reageren lol Stacy in mijn opinie: Eerst heel bedenkelijk kijken, broedend op een reactie (niet opgelet Stees?) Heel moeilijk kijkend, van ; hoe moet ik dit gaan verwoorden (met de zwarte randen om d'r ogen) ' ...ik vond je optreden van vorige week beter dan die van deze week..(stilte)..ik vond het nu wat vlak, het raakte me niet.. (stilte)..maarrrrrrrrrrrgg (hoe ze 'maar' zegt).. ik vind je een top wijf en je hebt een super stem.. dus je bent door naar de volgende ronde!' zucht.. is dat nou zo moeilijk?
volgende week stacey eruit, helaas gaat dat niet lukken maar ik vind haar irri. angela daarintegen geeft wel commentaar maar geeft ook altijd wel iets positiefs mee! vond rachel wel wat minder deze keer, maar ik vond de kritieken wel iets te zwaar. maar wat een teleurstelling dat rev'n ros eruit zijn. vond het echt onterecht en zeer sonde voor het programma. persoonlijk mogen van mij nu luigiano, jamal en hester eruit. joyce
Wat mij betreft mogen Whatever en Hester er uit. Helaas merk je weer dat vooral de jeugd veel stemt en dat de jury ook te veel kiest voor de jeugd! Eerst Irma en nu Rev'n Ros eruit: totaal niet verdient. Moeten ze maar geen categorieen maken! Weet iemand met hoeveel act gaan ze de finale doen? girafje
Drie acts weg bij 'X Factor' De halve finale van X Factor, op 1 mei, wordt een ware slachtpartij. Er moeten in één keer drie acts het veld ruimen. Dat betekent ook dat in de finale één van de vier juryleden sowieso met lege handen staat Eén van de nu nog overgebleven zeven acts gaat aanstaande vrijdag naar huis. In de finale van de RTL-talentenjacht, 8 mei, is dan nog plaats voor drie acts. Gordon zal vanuit Moskou, waar hij is voor het Eurovisie Songfestival, terugvliegen die avond. Hij grapte al dat als geen van zijn pupillen de finale haalt, hij ook niet terug hoeft te komen